Skip to content

Renault Alpine A110 Berlinette עושה קאמבק

הרכב המיתולוגי של רנו חזר השבוע למונטה-קרלו, אחרי חמישים שנות געגועים לרכב הקטן והשובב של רנו

Renault Alpine A110 Berlinette עושה קאמבק

הרכב המיתולוגי של רנו חזר השבוע למונטה-קרלו, אחרי חמישים שנות געגועים לרכב הקטן והשובב של רנו

הרכב המיתולוגי של רנו חזר השבוע למונטה-קרלו, אחרי חמישים שנות געגועים לרכב הקטן והשובב של רנו

מאת דני בר

יצרנית הרכב הצרפתית, רנו, החליטה להחזיר לכביש, לפחות לתצוגה ולבחינה, את דגם האלפין המיתולוגי, עם שיפורים ועוצמה של רכב עתיד.

אלפין של המאה ה-20 (צילום ויקיפדיה)

a110 Alpine הייתה מכונית ספורט, שיוצרה בשנות ה-60 ושנות ה-70 של המאה הקודמת ואף השתתפה במירוצי ראלי אחדים כנציגת רנו.

האלפין של המאה ה-20 הייתה מצוידת במגוון מנועים בנפח החל מ-1100 סמ"ק ועד 1650 סמ"ק בעלי הספק של 66 כו"ס עד 140 כו"ס .

האלפין של המאה ה-21 הוא דגם עתידני העונה לשם אלפין 110A ברלינט, נחשף לראשונה בתערוכת פריז, שנערכה בספטמבר 2011. בסוף השבוע שחלף, במסגרת סבב GP מונטה-קרלו, אפשר היה להציץ ולראות את הרכב שורף צמיגים ומדגים את ביצועי הכביש שלו. כרגיל, רנו השקיעה בעיצוב הרכב, לא פחות ואולי אף יותר מאשר בביצועיו.

האלפין החדש מצוייד בפנסי LED מתוחכמים וחלון אחורי תלת-ממדי החושף במקצת את מנוע האמצע אחורי של האלפין. שני כונסי אוויר קדמיים מספקים את צריכת החמצן והקירור של מרכיבי הרכב. הכונס אוויר הימני מספק קירור לתיבת ההילוכים ואילו זה משמאל מגיע לאגן המנוע.

תכנון הרכב זכה לעזרה בעיצוב האירודינמי תודות לניסיון הרב שנצבר בקבוצת רנו, מהשתתפותה במירוצי 1-F ובקבוצת Mégane Trophy.

מנוע 3500 סמ"ק 6V
הספק 400 כו"ס
תצורת מנוע אמצעי אחורי

הרכב המיתולוגי של רנו חזר השבוע למונטה-קרלו, אחרי חמישים שנות געגועים לרכב הקטן והשובב של רנו

מאת דני בר

יצרנית הרכב הצרפתית, רנו, החליטה להחזיר לכביש, לפחות לתצוגה ולבחינה, את דגם האלפין המיתולוגי, עם שיפורים ועוצמה של רכב עתיד.

אלפין של המאה ה-20 (צילום ויקיפדיה)

a110 Alpine הייתה מכונית ספורט, שיוצרה בשנות ה-60 ושנות ה-70 של המאה הקודמת ואף השתתפה במירוצי ראלי אחדים כנציגת רנו.

האלפין של המאה ה-20 הייתה מצוידת במגוון מנועים בנפח החל מ-1100 סמ"ק ועד 1650 סמ"ק בעלי הספק של 66 כו"ס עד 140 כו"ס .

האלפין של המאה ה-21 הוא דגם עתידני העונה לשם אלפין 110A ברלינט, נחשף לראשונה בתערוכת פריז, שנערכה בספטמבר 2011. בסוף השבוע שחלף, במסגרת סבב GP מונטה-קרלו, אפשר היה להציץ ולראות את הרכב שורף צמיגים ומדגים את ביצועי הכביש שלו. כרגיל, רנו השקיעה בעיצוב הרכב, לא פחות ואולי אף יותר מאשר בביצועיו.

האלפין החדש מצוייד בפנסי LED מתוחכמים וחלון אחורי תלת-ממדי החושף במקצת את מנוע האמצע אחורי של האלפין. שני כונסי אוויר קדמיים מספקים את צריכת החמצן והקירור של מרכיבי הרכב. הכונס אוויר הימני מספק קירור לתיבת ההילוכים ואילו זה משמאל מגיע לאגן המנוע.

תכנון הרכב זכה לעזרה בעיצוב האירודינמי תודות לניסיון הרב שנצבר בקבוצת רנו, מהשתתפותה במירוצי 1-F ובקבוצת Mégane Trophy.

מנוע 3500 סמ"ק 6V
הספק 400 כו"ס
תצורת מנוע אמצעי אחורי

כתבות אחרונות באתר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן