Skip to content

ח"כ נינו אבסדזה לוועדת האתיקה: "להעניש את ח"כ אנסטסיה מיכאלי!"

ח"כ נינו אבסדזה העומדת בראש השדולה למאבק בהומופוביה בתלונה לוועדת האתיקה של הכנסת: "אינני יכולה לקבל כאשר נבחר ציבור מתבטא בביטויים פוגעניים, אלימים ומסוכנים כלפי ציבור שלם, ויותר מכך – במעמד רשמי של ועדות הכנסת. הציבור הגאה לא ישתוק עוד" מאת צבי זינגר חברת הכנסת נינו אבסדזה (קדימה), העומדת בראש השדולה למאבק בהומופוביה, הגישה תלונה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ח"כ נינו אבסדזה העומדת בראש השדולה למאבק בהומופוביה בתלונה לוועדת האתיקה של הכנסת: "אינני יכולה לקבל כאשר נבחר ציבור מתבטא בביטויים פוגעניים, אלימים ומסוכנים כלפי ציבור שלם, ויותר מכך – במעמד רשמי של ועדות הכנסת. הציבור הגאה לא ישתוק עוד"

מאת צבי זינגר

חברת הכנסת נינו אבסדזה (קדימה), העומדת בראש השדולה למאבק בהומופוביה, הגישה תלונה רשמית לוועדת האתיקה של הכנסת, נגד חברת הכנסת אנסטסיה מיכאלי (ישראל ביתנו). זאת בשל התבטאויותיה, שעוררו סערה, נגד ההומוסקסואלים.

ח"כ נינו אבסדזה: "להטיל עונש חמור על ח"כ אנסטסיה מיכאלי". (צילום: אתר הכנסת)
ח"כ נינו אבסדזה: "להטיל עונש חמור על ח"כ אנסטסיה מיכאלי". (צילום: אתר הכנסת)

בתלונה כתבה ח"כ אבסדזה: "כיו"ר השדולה למאבק בהומופוביה, אינני יכולה לקבל כאשר נבחר ציבור מתבטא בביטויים פוגעניים, אלימים ומסוכנים כלפי ציבור שלם, ויותר מכך – במעמד רשמי של ועדות הכנסת. הציבור הגאה לא ישתוק עוד. זה לא לגיטימי שחברי כנסת יתנגחו בקהילה הגאה בחיפוש אחר כותרות ויסיתו לאלימות. זה חייב להיפסק היום.

עוד כתבה ח"כ אבסדזה: "על ועדת האתיקה לדון בתלונתי באופן מיידי ולהטיל עונש חמור על ח"כ אנסטסיה מיכאלי. אני נחרדת לחשוב על כך שהרוצח שביצע את פיגוע הירי בבר נוער עודנו חופשי, ומשתלהב מקריאותיהם של חברי כנסת כמו אנסטסיה מיכאלי ואורי אריאל, שמתאימים בחשיבתם לימי הביניים ולא למדינה דמוקרטית וחופשית".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן