Skip to content

מבצע מכירת רנו פלואנס טורבו דיזל במהדורה מוגבלת

החל מיום ראשון הקרוב, תשווק את רנו פלואנס בגרסת טורבו דיזל במהדורה מוגבלת הכוללת גג נפתח וחישוקי סגסוגת במחיר מיוחד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החל מיום ראשון הקרוב, תשווק את רנו פלואנס בגרסת טורבו דיזל במהדורה מוגבלת הכוללת גג נפתח וחישוקי סגסוגת במחיר מיוחד

בעקבות הצלחת המכירות לרכב רנו מדגם פלואנס טורבו דיזל, חברת "קרסו מוטורס" יבואנית רנו וניסאן תחל לשווק בחודש יולי 2012 מהדורה מוגבלת לרכב במחיר אטרקטיבי במיוחד בשוק.

המהדורה המוגבלת מציגה את דגם הרכב בגרסת ה- 1,500 סמ"ק, פלואנס טורבו דיזל, באבזור עשיר ומפנק ובמחיר האטרקטיבי במיוחד. המכונית מיועדת לקהל שרוצה ליהנות מנוחות של רכב מרווח ובטיחותי, עם דגש רב לחסכון בדלק (פחות מ- 5 ליטר ל- 100 ק"מ) ולשמירה על הסביבה.

המהדורה המוגבלת של רנו פלואנס טורבו דיזל 1.5 תגיע לארץ בשתי רמות אבזור חדשות ומפנקות במיוחד: פריביליג' דגם זה יכלול גג נפתח וחישוקי סגסוגת קלה. מחירו לצרכן של הדגם: 132,900 ש'.

רמת הגימור השנייה של הרכב היא מסוג קומפורט הכולל: מזגן עם בקרת אקלים, הגה מעור, משענת יד, מרימי שמשות, חיבור בלוטות' ושקע USB, במחיר לצרכן של : -126,900 ש' .

לדגם רנו פלואנס טורבו דיזל, מאפיינים רבים המבדלים אותו מהמתחרים: ממדים חיצוניים ופנימיים גדולים מהמקובל בקטגוריה, תא נוסעים גדול מרווח ונוח וחווית נסיעה איכותית.

לדברי אבי לוין, מנהל חטיבת "רנו" בישראל: "כאשר הבאנו לישראל את רנו פלואנס טורבו דיזל בשנה שעברה, הגדרנו אותו כרכב אסטרטגי עבור קבוצת "קרסו מוטורס" והסתבר כי האסטרטגיה נחלה הצלחה רבה, קצב המכירות גדל משמעותית וכך גם שביעות רצון הלקוחות שרכשו את פלואנס טורבו דיזל בשילוב גיר EDC כפול המצמדים המספק תחושת כוח משובח ומייצר חסכון בצריכת הדלק. לכן, היה חשוב לקרסו ולרנו להציע ללקוחות את אותו דגם מנצח גם ברמת אבזור עשירה, מפנקת ומנצחת בקטגוריה של המשפחתיות וכמובן במחיר מנצח ללא שינוי בגין האבזור הנוסף".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן