Skip to content

שני אחים התרימו כסף לעמותה ולקחו את התרומות לכיסם

בעמותה לא מכירים את המתרימים, שהעסיקו קטינים להתרמות. שני תושבי השפלה נעצרו הבוקר. האחד בחשד שביצע בבתו הקטינה מעשים מגונים והאחר שביצע בקטינה מעשים מגונים בעת שהסיעה ברכב ההסעות בו נהג מאת אליק מאור  שתי נערות בנות 15 מראשון לציון התלוננו אתמול (שלישי), כי התבקשו להתרים כסף עבור עמותה להשתלות כליה לחולי דיאליזה והעידו כי […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעמותה לא מכירים את המתרימים, שהעסיקו קטינים להתרמות. שני תושבי השפלה נעצרו הבוקר. האחד בחשד שביצע בבתו הקטינה מעשים מגונים והאחר שביצע בקטינה מעשים מגונים בעת שהסיעה ברכב ההסעות בו נהג

מאת אליק מאור 

שתי נערות בנות 15 מראשון לציון התלוננו אתמול (שלישי), כי התבקשו להתרים כסף עבור עמותה להשתלות כליה לחולי דיאליזה והעידו כי הכסף אינו מגיע ליעדו. מעסיקן של השתיים נעצר ובחקירתו טען כי הוא עובד בהתרמות לאחר שאחיו הכניס אותו לעסק. האח נעצר אף הוא ובחיפוש ברכבם נמצאו פנקסי התרמות ודף המכיל 13 שמות של קטינים המשמשים אותם כמתרימים. בבדיקה עם יו"ר העמותה, התברר כי איננו מכיר את החשודים וכל התרומות לא התקבלו בעמותה. השניים יובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

משטרת ישראל עצרה הבוקר (יום רביעי) תושב מהשפלה, בחשד כי תקף מינית את בתו עשר שנים, מאז הייתה בת 5 ועד הגיעה לגיל 15. כמו כן הוא חשוד בתקיפת אחותה, כיום בת 16. החשוד מכחיש את החשדות המיוחסים לו והוא יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום ברמלה.

המשטרה עצרה הבוקר גם נהג הסעות בית ספר בשפלה בחשד כי ביצע מעשה מגונה בילדה בת שבע וחצי, אותה הסיע ברכבו. החשוד מכחיש את ביצוע המעשים ובהמשך הבוקר יובא גם הוא להארכת מעצר בבית משפט השלום ברמלה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן