Skip to content

אל על מונתה מוביל נקוב להנוי ולהו צ'י מין סיטי בוויטנאם וארקיע למלמו בשבדיה

אל על מונתה מוביל נקוב להנוי ולהו צ'י מין סיטי בוויטנאם וארקיע למלמו בשבדיה. מינויה של אל על יאפשר לה להפעיל הסכם קוד שרינג עם חברת תעופה ויטנאמית. הטיסות למלמו, הממוקמת סמוך לקופנהגן, הן תחליף לטיסות שתוכננו על ידי ארקיע לקופנהגן.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מינויה של אל על יאפשר לה להפעיל הסכם קוד שרינג עם חברת תעופה ויטנאמית. הטיסות למלמו, הממוקמת סמוך לקופנהגן, הן תחליף לטיסות שתוכננו על ידי ארקיע לקופנהגן

מאת עמי אטינגר

אל על מונתה מוביל נקוב להפעלת טיסות סדירות להנוי ול הו צ'י מין סיטי (לשעבר סייגון) בוויטנאם ולגרנובל בצרפת. ארקיע מונתה מוביל נקוב להפעלת טיסות סדירות למלמו בשבדיה. כך פורסם באתר רשות התעופה האזרחית (רת"א).

שר התחבורה ישראל כץ, אימץ את המלצות מנהל רת"א, גיורא רום, לאשר את בקשת חברת אל על להתמנות מוביל נקוב להפעלת טיסות סדירות בין נתב"ג לשני יעדים בויטנאם – הנוי והו צ'י מין סיטי ובין נתב"ג לגרנובל בצרפת. כמו כן, אימץ השר את המלצת מנהל רת"א לאשר את בקשת חברת ארקיע להתמנות מוביל נקוב להפעלת טיסות סדירות בין נתב"ג למלמו בשבדיה.

מינויה של חברת אל למוביל נקוב ליעדים הנוי והו צ'י מין סיטי יאפשר לה להפעיל הסכם קוד שרינג עם חברת תעופה ויטנאמית. הסכם זה יעניק לחברת אל על אפשרות למכור מושבים בטיסות החברה הויטנאמית בטיסות בין הונג קונג לבין ויטנאם והחברה הויטנאמית תוכל למכור מושבים בטיסות אל על בין הונג קונג לבין ישראל.

המינוי של חברת ארקיע למוביל נקוב למלמו יאפשר לה להפעיל טיסות סדירות במשך החודשים יולי – אוקטובר לשדה תעופה הסמוך מאוד לקופנהגן, היות והיא שוכנת בפינתו הדרום-מערבית של הים הבלטי, על גדתו המזרחית של מיצר ארסונד, שמעברו המערבי נמצאת קופנהגן.  בירת דנמרק, המחוברת אליה בגשר ארסונד.

הטיסות למלמו הן תחליף לטיסות שתוכננו על ידי ארקיע לקופנהגן. הפעלת טיסות אלה לא יצאה אל הפועל מאחר שהרשויות בדנמרק לא איפשרו את אבטחת הטיסות הנדרשת בהתאם להוראות הגוף הישראלי האחראי על נושא זה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן