Skip to content

בריטיש איירווייס מציעה גלישה באינטרנט בחו"ל ללא הגבלה, ב-19 יורו ליום

ההצעה מיועדת לחברי מועדון הנוסע המתמיד המשודרג, בשיטת "לא גלשת – לא שילמת". השירות החדש הוא פרי שיתוף פעולה בין בריטיש איירווייס לחברה ישראלית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההצעה מיועדת לחברי מועדון הנוסע המתמיד, בשיטת "לא גלשת – לא שילמת". השירות החדש הוא פרי שיתוף פעולה בין בריטיש איירווייס לחברה ישראלית Webbing

מאת עמי אטינגר

חברת התעופה בריטיש איירווייס מציעה לחברי מועדון הנוסע המתמיד Executive Club לשוחח ולגלוש באינטרנט בחו"ל ללא הגבלה ב-19 יורו ליום, בשיטת "לא גלשת – לא שילמת".

אינטרנט עם בריטיש איירווייס, חסכון של עד 90% בעלויות הגלישה בחו"ל
אינטרנט עם בריטיש איירווייס, חסכון של עד 90% בעלויות הגלישה בחו"ל

לפי ההצעה, יוכל כל נוסע החבר במועדון הנוסע המתמיד Executive Club לקבל נתב סלולרי בינלאומי המאפשר לחבר עד חמישה משתמשים שונים בטלפונים סלולריים, iPAD או מחשב נייד, לגלישה בלתי תלויה ברשתות WiFi או בחיבורים קוויים, בכל מקום ובכל זמן ותוך ניידות מלאה.

90% חיסכון

באמצעות חבילת הגלישה, ייהנו חברי מועדון הנוסע המתמיד של החברה מחסכון של 90% בעלויות הגלישה הסלולרית בחו"ל ומשליטה מלאה על העלויות, הודות למערכת ניהול החשבון האישית, המספקת דיווח שימוש בזמן אמת.

"הנוסעים המתמידים של בריטיש איירווייס נהנים משירות איכותי ומיתרונות ייחודיים לא רק במהלך הטיסה, ואנו גאים להציע להם עתה את היכולת לטייל או לעבוד בחו"ל 'בראש שקט', מבלי לדאוג לעלויות החיבור הסלולרי", אומרת יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס בישראל.

השירות החדש הוא פרי שיתוף פעולה בין בריטיש איירווייס לחברה הישראלית Webbing. באמצעות חיבור האינטרנט של חברת Webbing יוכלו נוסעי בריטיש איירווייס לחסוך בשיחות והודעות SMS  בעזרת אפליקציות שונות כגון סקייפ, וייבר ו- Whatsapp. לפי ההסכם, הנתב, שעלותו כ-110 יורו, יינתן חינם לחברי מועדון הנוסע המתמיד, שיהיו פטורים גם מדמי חבר חודשיים, המסתכמים בכ-80 יורו לשנה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן