Skip to content

הנשיא פרס ליאיר לפיד: "הצעירים צריכים להיכנס לפוליטיקה ולא להטיף מבחוץ"

הנשיא פרס נפגש הבוקר עם לפיד, לבקשת יו"ר מפלגת "יש עתיד". לפיד ביקש להיפגש עם הנשיא ולהציג לו את מצע מפלגתו החדשה והנשיא פרס ניצל את ההזדמנות כדי לקרוא לצעירים להצטרף לפוליטיקה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"הפוליטיקה הישראלית זקוקה להתעוררות ולשינויים ואין שום ספק בכך שצריך שאנשים צעירים ייכנסו לפוליטיקה. ישנה ביקורת של הדור הצעיר על הפוליטיקה והדבר הנכון בשבילם הוא להיכנס ולתקן אותה ולא להטיף שאחרים יתקנו אותה". כך אמר נשיא המדינה שמעון פרס ליאיר לפיד, יו"ר מפלגת "יש עתיד", בפגישה שקיימו השניים בלשכת הנשיא. "היות וגם אני נכנסתי לפוליטיקה בגיל צעיר, אני חש כי אתם בגיל מתאים לחולל ולשנות דברים, אני מאחל לכם דרך צלחה", אמר הנשיא.

פגישת פרס-לפיד: קריאה לצעירים להיכנס לפוליטיקה. (מארק ניימן/לע"מ)
פגישת פרס-לפיד: קריאה לצעירים להיכנס לפוליטיקה (מארק ניימן/לע"מ)

הנשיא פרס נפגש הבוקר עם לפיד, לבקשת יו"ר מפלגת "יש עתיד". לפיד ביקש להיפגש עם הנשיא ולהציג לו את מצע מפלגתו החדשה, והשניים דנו בשורה של נושאים העומדים על סדר היום הציבורי.

 בפתח הפגישה אמר לפיד לנשיא פרס: "אני מודה לך כבוד הנשיא על כך שאתה מקבל אותנו ועל כך  שאיפשרת לנו להציג לך את 'יש עתיד'. רשמנו  את המפלגה לפני פחות משבועיים, והיה חשוב לנו לבוא ולדבר איתך על העקרונות שמובילים אותנו. אנו מרגישים שרוב הציבור בישראל לא מיוצג , המרכז הישראלי – מעמד הביניים הישראלי, שנאבק כל הזמן כדי לגמור את החודש, שמאמין במדינה שלו, שמאמין עדין בהקמה של חברת מופת ושמרגיש שאין לו ייצוג. אנו מרגישים שהפוליטיקה הישראלית השתנתה והסתאבה, ויש לבנות פוליטיקה חדשה, שפויה והגונה, ולהשיב את אמון הציבור בה."

 לפיד פירט בפני הנשיא את עקרונות מצע מפלגתו "אנחנו רוצים לשנות את הפוליטיקה הישנה, להכניס כוחות חדשים לתוך המערכת, לשנות את שיטת הממשל, לקדם שוויון בחלוקת הנטל, לחזור לשולחן המשא ומתן כדי לקדם תהליך השלום, מפני שאי אפשר להמשיך להעמיד פנים שהסכסוך הישראלי-פלשתינאי לא קיים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן