Skip to content

רשות שדות התעופה יוצאת במכרז חדש להמרות מט"ח

בעקבות ביטול ההסכם עם חברת גלובל אקסצ'יינג', יוצאת רשות שדות התעופה במכרז חדש למט"ח. החברה שתזכה תידרש שלא להמיר מט"ח בשערים הגבוהים מהממוצע של שלושת הבנקים המרכזיים בישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשות שדות התעופה (רש"ת) מפרסמת מכרז חדש להמרות מט"ח בנתב"ג. המכרז החדש מיועד לבנקים ולגופים פיננסיים הפועלים בתחום המרות המט"ח בארץ ובחו"ל. פעילות המרת המט"ח תתבצע בנתב"ג, בנוסף ובצמוד לשירות שניתן היום על ידי בנק הפועלים. תקופת הזיכיון היא למשך שש שנים.

נתב"ג. תפסת מרובה לא תפסת. צילום עירית רוזנבלום
נתב"ג. תפסת מרובה לא תפסת. צילום עירית רוזנבלום

במסגרת המכרז החליטה הרשות על מנגנוני פיקוח על שערי ההמרה ועל עמלות ההמרה. החברה שתזכה תידרש שלא להמיר מט"ח בשערים הגבוהים מהממוצע של שלושת הבנקים המרכזיים בישראל.

עמדות המרות מט"ח

בטרמינל 3 בנתב"ג, מוצבות עמדות המרות מט"ח בקומת הדיוטי פרי, באולם הנוסעים היוצאים, באולם הנכנסים, ובאולם שחקים הפתוח לקהל הרחב. בנוסף, מוצבים כספומטים להמרות מט"ח ברחבי הטרמינל: אולם מקבלי הפנים, דיוטי פרי, זרועות העליה למטוסים ואולם הנכנסים.

המכרז החדש יוצא בהמשך להחלטת רשות שדות התעופה לבטל ההסכם עם חברת גלובל אקסצ'יינג', בעקבות בדיקות של רש"ת שבהן התגלה כי שערי ההמרה של המט"ח, בעיקר לנוסעים הנכנסים, אינם סבירים בצורה קיצונית ופוגעים בציבור הנוסעים. נמסר כי הרשות, המחוייבת לרמת שירות גבוהה והוגנת כלפי המשתמשים במתקניה כערך עליון, נקטה מסיבה זו בצעד קיצוני של ביטול ההסכם ויציאה למכרז חדש.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן