Skip to content

מטוס אל על שהמריא מנתב"ג נאלץ לחזור ולנחות בתוך כמה דקות בגלל תקלה במערכת הדלק

במטוס היו 133 נוסעים. אנשי אל על בנתב"ג מטפלים בנוסעים שהוחזרו לטרמינל. זהו מקרה שני של תקלה במערכת הדלק במטוסי אל על בשבוע אחד. ביום ראשון נחת בחירום, בנמל התעופה בבודפשט, מטוס אל על עם 100 נוסעים, בדרכו לבריסל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מטוס אל על מדגם 737 עם 133 נוסעים, שהמריא בשעה 16:46 מנתב"ג בדרכו לווינה, נאלץ אחרי כמה דקות לשוב ולנחות, בגלל בעיה במערכת הדלק. תוך כדי הכנות למצב חירום, שהוכרז בנמל, נחת המטוס ומצב החירום בוטל. זוהי תקלת הדלק השניה המתרחשת במטוסי אל על בשבוע אחד.

כמה דקות אחרי המראת מטוס 737 של אל על אחר הצהריים בדרכו לווינה, הכריז הטייס על בעיה במערכת הדלק של המטוס. בנתב"ג הוכרז מצב כוננות וכמה דקות אחר כך הוכרז מצב חירום, שמשמעותו העירכות כוחות כיבוי והצלה לקראת נחיתת המטוס. תוך כדי ההכנות למצב החירום נחת המטוס בשלום ומצב החירום בוטל. הנוסעים הורדו מהמטוס והועברו לטרמינל ואנשי אל על החלו לטפל בהם.

מאל על נמסר, כי "זמן קצר לאחר ההמראה עלה חשש לתקלה טכנית. המטוס שב על עקבותיו ונחת נחיתה רגילה בנתב"ג. התקלה נבדקת בשעה זו. בשום שלב לא נשקפה סכנה לנוסעים או למטוס. חברת אל על רואה חשיבות עליונה בבטיחות הטיסה ואינה מתפשרת בנושא קלה כחמורה. הנוסעים מטופלים עתה על ידי אנשי אל על בנתב"ג".

זוהי תקלת הדלק השניה המתרחשת במטוסי אל על בתוך שבוע אחד. ביום ראשון השבוע נאלץ מטוס בואינג 737 של אל על עם 100 נוסעים, שהיה בדרכו לבריסל, לנחות בחירום בנמל התעופה של בודפשט, בגלל תקלה במערכת הדלק. המטוס נחת בשלום בנמל התעופה ההונגרי בשעה שמונה וחצי בערב. טכנאים תקנו את התקלה והמטוס שב והמריא ונחת לפנות בוקר יום ב' בבריסל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן