Skip to content

בימין הפגינו בעד שוויון ללהט”ב במצעד הגאווה בירושלים

זו הפעם הראשונה שגוף משמעותי בימין הלאומי מפגין בעד שוויון מלא לקהילה הגאה במצעד שמתקיים מדי שנה בבירת ישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מצעד הגאווה שבירושלים, שנערך הערב (ה'), נצבע לא רק בצבעי הקשת אלא גם בגווני גאווה לאומית, כשבמצעד בלטה נוכחות "גאווה בליכוד", קבוצת הלהט”ב (הומואים, לסביות, בי וטראנס) בליכוד. מהקבוצה נמסר, כי זו הפעם הראשונה שגוף משמעותי בימין הלאומי מפגין בעד שוויון מלא לקהילה הגאה במצעד שמתקיים מדי שנה  בבירת ישראל. "רוב הקהילה הגאה, ממש כמו שאר עם ישראל, הם ציוניים לאומיים גאים, והגיע הזמן שגם המפלגות הלאומיות יבינו את זה ויגבירו את המאבק בהומופוביה ואת החתירה לשוויון", אמר יו"ר גאווה בליכוד, ד"ר אוון כהן.

הליכודניקים צועדים בירושלים (צילום: "גאווה בליכוד")
הליכודניקים צועדים בירושלים (צילום: "גאווה בליכוד")

כהן הודה לנבחרי הליכוד שיצאו עד כה בפומבי נגד ההומופוביה, כגון לימור לבנת, גדעון סער, בוגי יעלון, מיכאל איתן, דן מרידור, רובי ריבלין, אופיר אקוניס, כרמל שאמה ומירי רגב, אך הדגיש שיש צורך בצעדים משלימים בתחום החקיקה. "לאזרחי ישראל הלהט"בים  מגיע שתהיה האפשרות  להינשא, לאמץ, לקבל הכרה כמשפחה על ידי המדינה, וזה משהו שכל ממשלות ישראל, שמאל וימין, לא עשו עד עתה. הגיע הזמן לשנות זאת", אמר.

קבוצת  "גאווה בליכוד" מקדמת  שוויון  להט"בי בצד תפיסות ציוניות לאומיות בתנועת הליכוד ובקהילת הלהט"ב. הקבוצה מורכבת מחברי ליכוד ותיקים ומתפקדים חדשים והיא מהווה את התא הגאה המפלגתי הגדול ביותר.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן