Skip to content

צעיר חשוד שרצח בסכין את אביו

תושב רחובות נקלע לוויכוח עם אביו ודקר אותו למוות. לאחר מכן התקשר הצעיר למשטרה והסגיר את עצמו. צוות מד"א שהוזעק לבית האב נאלץ לקבוע את מותו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב רחובות בן 28 חשוד כי רצח את אביו, היום (ה') בשעות הצהריים. הגבר התקשר לתחנת המשטרה והודיע כי רצח את אביו בן ה-86. הוא נעצר על ידי המשטרה וכעת נחקר.

היום בשעות הצהריים התקשר למשטרת רחובות, תושב קריית משה שבעיר, מסר את כתובתו ברחוב יום הכיפורים וסיפר כי רצח את אביו. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא את האב מתבוסס בדמו. כל ניסיונות ההחייאה כשלו ומותו נקבע במקום. כוח משטרת רחובות בפיקודו של סנ"צ יאיר חצרוני, עצר את  הבן ופתח בחקירה.

מבירור ראשוני עולה כי הצעיר סיפר  שבעקבות ויכוח קשה שהתגלע בינו לבין אביו, הוא שלף סכין ודקר אותו. הוא חשוד גם כי תקף את האב באבן ובגרזן. מעבר לפרטים אלו אין הצעיר משתף פעולה ומעדיף לשתוק. בשכונת משה ברחובות מתגוררים מאות עולים והשכונה נחשבת לשכונת מצוקה.

ביום א' השבוע רצח גמלאי משטרה, אלי יחיא, את בת שבע אשתו וירה גם בבנו החורג בן ה-14 שנפצע קשה. רק שלשום (ג'), חזר הנער להכרתו וסיפר לחוקרים כי בין אביו לאמו נתגלה ויכוח והוא "התחיל לקלל ולצעוק על אימא, ואחר כך שמעתי יריות". הנער מאושפז עדיין בבית החולים רמב"ם בחיפה.

[related-posts]

אתמול עצרה משטרת ישראל גבר בן שלושים שדקר את בת זוגו ליד התחנה המרכזית של אגד בצ'ק פוסט שבמבואותיה הצפוניים של חיפה. הצעירה נפצעה קשה והובהלה לבית החולים רמב"ם בעיר. המניע למעשה עדיין אינו ברור.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן