Skip to content

ד"ר יובל שראל התמנה לממונה על כלכלה והכנסות המדינה

האגף החדש במשרד האוצר הוקם כדי לספק שירותים מחקריים לאגפי המשרד השונים, כגון: סקירות מקצועיות, השוואות בינלאומיות, שירותי מידע וניהול מדיניות מיסוי וחקיקה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

ד"ר מיכאל שראל
אגף חדש באוצר. הממונה: ד"ר מיכאל שראל

הממשלה אישרה את הצעתו של שר האוצר, ד"ר יובל שטייניץ, למינוי ד"ר מיכאל שראל לממונה על כלכלה והכנסות המדינה במשרד האוצר. ד"ר שראל יעמוד בראש אגף מטה חדש במשרד האוצר שיעסוק בפיתוח וניהול שירותי מידע ומחקר מאקרו כלכליים ויוביל את מדיניות המיסוי והחקיקה. ראש האגף יהיה אחראי על ייצור כלים לקבלת החלטות, סקירות מקצועיות, השוואות בינלאומיות, ניתוח נתונים והצגת מגמות, תחזיות פיסקאליות ומתן שירותים מחקריים שונים לאגפי המשרד השונים. ההחלטה על הקמת אגף החדש התקבלה לאחר עבודת מטה מקיפה שנערכה בשנתיים האחרונות.

ד"ר מיכאל שראל, 49, נשוי + 4, מכהן כיום כראש אגף כלכלה ומחקר בקבוצת הראל. הוא שימש כראש אגף כלכלה ומחקר במשרד האוצר ב-2001-2006. כמו כן, מילא שראל מגוון תפקידים בקרן המטבע הבינלאומית בין השנים 1994-2000. מיכאל שראל הוא דוקטור לכלכלה מאוניברסיטת הרווארד ובעל תואר ראשון (B.A) בכלכלה ובמדעי המחשב מהאוניברסיטה העברית.

שר האוצר, ד"ר יובל שטייניץ, אמר: "ד"ר מיכאל שראל הינו אחד מבכירי הכלכלנים והאנליסטים הטובים ביותר בישראל. בטוחני כי ד"ר שראל יתרום תרומה משמעותית ואיכותית להנהלת האוצר ולחשיבה הכלכלית במדינת ישראל. אני מברך אותו על נכונותו להתגייס לשירות הציבורי ולתרום מהידע והניסיון שצבר במהלך השנים לכלכלת ישראל".

מנכ"ל משרד האוצר, דורון כהן, אמר: "החלטנו על הקמת אגף כלכלה והכנסות המדינה במשרד האוצר, מתוך הבנה כי הקניית כלים ונתונים מבוססים למקבלי ההחלטות הינה חשובה במעלה, לתהליך קבלת ההחלטות. אני סבור כי האגף החדש בראשותו של ד"ר שראל יחזק את יכולותיו של משרד האוצר".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן