Skip to content

סכסוך עבודה עקב כוונה לפטר מאה וחמישים עובדים בערוץ 10

כוונת דירקטוריון ערוץ 10 לפטר מאה וחמישים עובדים הובילה לפניית ועד העובדים להסתדרות בבקשה להכריז על סכסוך עבודה. שוב, עושים בעלי הערוץ שימוש בעובדים ככדור משחק במאבקם נגד הממשלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המסר שהועבר לעובדים מצביע על כוונת בעלי ערוץ 10 להפעיל את כל הארטילריה במגמה להסיר את רוע הגזירה ולתבוע מהממשלה לתת להם אורכה נוספת לפרעון החובות בסך ששים מיליון שקלים. סוגיה המוצגת על ידי הבעלים, ובראשם יוסי מימן ורון לאודר כשאלה קיומית של להיות או לחדול.

חברי ועד העובדים  מתן חודורוב ואלינור דווידוב הצהירו אתמול כי "לא יהיה שום מו"מ על פיטורי מסה כזו של עובדים. מבחינתנו זה מאבק של להיות או לחדול. אנחנו לא נהיה הסלקטור שעומד בפתח ומנהל מגעים על זהות העובדים שיפוטרו" . ועד העובדים הוסיף והבהיר כי לא ייתן ידו לסגירת תכניות אקטואליה, ובראשן "המקור".

באסיפת חירום שתתקיים מחר בשתים עשרה בדסק החדשות של הערוץ,  יפרט הועד מהם הצעדים הארגוניים שיינקטו. במקביל, שיגר הועד מכתב לכל העובדים בו נמסר כי ביקשו להכריז סכסוך עבודה בחדשות 10."צמצום מסה קריטית כזו של עובדים במצבת כוח האדם של אנשי החדשות והערוץ – משמעותה, מבחינתנו, סגירת הפעילות של שתי החברות בטווח הקצר ביותר. לא מדובר בעוד דרישה של בעלי המניות לקיצוץ נקודתי או להתייעלות, אלא במכת מוות בלתי הפיכה לאלפי המשפחות המתפרנסות במישרין ובעקיפין מתעשיית הטלוויזיה" נכתב על ידי הועד. "אם מישהו מתכנן להחשיך את המסך, מוטב שידבר גלויות עם העובדים במקום להרוג בשלבים את שידורי ערוץ 10. אנו קוראים לבעלי המניות, שתסכולם מהמצב מובן לחלוטין, לחזור בהם מיד מדרישת הפיטורין. אנו דורשים מראש הממשלה ומשר האוצר – שניהם מסרבים זה שנה להידבר על פריסת החובות – להתערב לאלתר ולשים סוף עוד היום להתעללות המתמשכת בעובדי החברה. הגענו לרגע האמת ואנחנו נחושים להציל את הערוץ".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן