Skip to content

מתנחל שהתלונן שהותקף בגרזן חשוד שיזם פרובוקציה מכוונת

משטרת ישראל מתכוונת לבדוק אם המתנחל שנפצע אמש קלות ממכת גרזן, לטענתו, היה חלק מקבוצת מתנחלים שיצרו פרובוקציה מכונת נגד פלסטינים, שבעקבותיה פרצה קטטה בה נפצע המתנחל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל מתכוונת לבדוק חשד, שעלה לאחר חקירה ראשונית, כי מתנחל שנפצע לטענתו אמש (שלישי) ממכת גרזן, נפגע לאחר התגררות מכוונת בפלסטיני. על פי החשד, המתנחל הגיע עם קבוצת מתנחלים למעיין "חיר לובן", המצוי  בין התנחלות מעלה לבונה לכפר לובן א-שרקייה, והתגרה בפלסטיני שככל הנראה הגן על עצמו.

צילום המתנחל שמראה את הפציעה
צילום המתנחל שמראה את הפציעה

עוד נודע מבירור ראשוני, כי הפלסטיני הגיע עם מכוניתו למעיין. מתנחלים צעירים שהבחינו בו מיהרו להגיע למקום ולגרשו, כשהם מנסים להצית את מכוניתו. במהלך העימות הפיזי נפגע הצעיר קלות והפלסטיני נעצר לחקירה. על המעיין מתקיים סכסוך בין המתנחלים לפלסטינים, הטוענים לבעלות על המקום.

אתמול הזדרזו כלי התקשורת בישראל לפרסם את עובדת פציעתו של המתנחל תחת הכותרות: צעיר יהודי הותקף בגרזן. בהמשך סיפרו המתנחלים כי בסך הכול הם ביקשו לתעד בווידיאו את ניסיון ההשתלטות של הפלסטינים על שטח שלא שייך להם ולכן הם הותקפו על ידי הפלסטינים. היום מתכוונת המשטרה להמשיך ולחקור בכיוון חקירה השונה מהגרסה שסופקה אתמול לתקשורת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן