Skip to content

חרדים יידו אבנים בערבים בשועפט ואחר כך גם בשוטרים

בירושלים חרדים תקפו חרדים ערבים ושוטרים באבנים. ברמת הגולן נתפסו סמים בשווי 600 אלף דולר ובאצטדיון הרצליה הותקפו מאבטחים ושוטרים. מקבץ פלילים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ירושלים – שבעס או לא – חרדים זרקו אבנים ותקפו שוטרים. כעשרים חרדים יידו לפני זמן קצר (שבת) אבנים לעבר בתים בשועפט שבצפון ירושלים, כתוצאה מכך נפצע אדם אחד באורח קל בראשו ופונה לקבלת טיפול רפואי. כוחות משטרה ומג"ב שהוזעקו למקום עצרו שלושה חרדים, בהם קטין כבן 16, בחשד למעורבות באירוע. הקטין התנגד למעצר ופגע בפניה של שוטרת מג"ב שנפצעה קל. בתגובה, יידו ערבים אבנים לעבר רכבים של יהודים ופגעו בשלושה מהם. כתוצאה מכך נפגע חרדי אחד באורח קל.

הסמים שנתפשו ברמת הגולן (צילום באדיבות משטרת ישראל)
הסמים שנתפשו ברמת הגולן (צילום באדיבות משטרת ישראל)

רמת הגולן – תפיסת ענק של סמים  בצפון. בתום פעילות ממושכת של יחידת יג"ל (יחידת גבול לבנון) ימ"ר צפון, נעצר בליל שישי, באזור הכפר רג'ר שברמת הגולן, תושב המקום (18) תוך כדי הברחת סמים. המעצר התבצע כאשר הועברה אליו כמות גדולה מאוד של חומרים החשודים כסם מסוג הרואין וקוקאין. לכך קדמה פעילות סמויה של בלשי היג"ל במהלך החודש האחרון, כולל מארבים לאורך גבול הלבנון.

תושב הכפר רג'ר נצפה סמוך לגדר משליך כסף לעברו האחר של הגבול, ולאחר מכן הושלכו לעברו בחזרה מספר חבילות. בהמשך התברר כי מדובר בסמים מסוכנים. החשוד נעצר וברשותו נתפסו חמישה קילוגרמים של חומר החשוד כסם מסוג הרואין ועוד שני ק"ג של חומר החשוד כסם מסוג קוקאין. שווי הסם שנתפס מוערך ביותר מ-600 אלף דולר.

מפקד מחוז צפון, ניצב רוני עטיה, מסר: "זו עבודה שיטתית וחקירה סמויה ומוצלחת של יג"ל ימ"ר צפון, שסיכלה הפצת כמויות גדולות של סם בתחום מדינת ישראל". הוא הוסיף: "אנו נפעל במלוא העוצמה ועם כל הכוחות והאמצעים העומדים לרשותנו. מדיניות זאת עוסקת גם בהגברת כושר ההרתעה של המשטרה, לחימה נחושה ופעילות ממוקדת המגדילה את סיכויי העבריין להיתפס.

ובהרצליה – עוד שישי של כדורגל. אתמול (שישי), במהלך משחק הכדורגל באצטדיון הכדורגל בהרצליה, בין מכבי הרצליה המקומית להפועל פתח תקוה, החלה קבוצה של אוהדי פתח תקוה לירוק ולהשליך כוסות פלסטיק לעבר הקוון, זאת לאחר שנפסק פנדל לחובת קבוצתם. שני מאבטחים, שהובאו למקום, הותקפו גם הם וכוח משטרתי שהוזעק למגרש הצליח להרגיע את הרוחות.

בסיום המשחק זיהו המאבטחים שניים מתוקפיהם ואלה נעצרו. בעקבות המעצר החלו אוהדי פתח תקוה להתפרע שוב ועוד שניים מהם נעצרו ונלקחו, יחד עם השניים שתקפו מאבטחים, לתחנת המשטרה בגלילות. את האוהדים חמומי המוח זה רק הרגיז ולכן כ-30 אוהדים נוספים של הקבוצה הגיעו לתחנה והתפרעו גם שם בדרישה לשחרר את ארבעת חבריהם.  בתגובה לכך עוכבו לחקירה עוד שלושה אוהדים בגין הפרת סדר.



 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן