Skip to content

דנינו: אמון הציבור במשטרה בעלייה חדה

מפכ"ל המשטרה בישר כי שישים אחוז מהציבור הביעו אמון במשטרה, וכי יותר משמונים אחוז מהשוטרים הביעו אמון בפיקוד המשטרה ושביעות רצון מהשירות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בטקס הרמת כוסית לכבוד ראש השנה שנערך היום (שני),  בירושלים, בירך מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, את מטה הפיקוד, שוטרים ומכובדים אחרים, ואמר כי מנתוני סקר אמון הציבור במשטרה שערך לאחרונה המכון הישראלי לדמוקרטיה, עלה רף אמון הציבור אל יותר משישים אחוז וזוהי פריצת דרך משמעותית ביחס לשנים עברו.

"פשוט מהפך". דנינו (צילום: For007‏, Cc-by-sa-3.0)

בשנה שעברה פורסם כי רק 41 אחוז מכלל הציבור הביעו אמון במשטרה ומוסדותיה. דנינו התייחס לעניין בגאווה ואמר כי "לפני שנה בדיוק עמדתי מעל במה זו לאחר שפורסם סקר אמון הציבור במשטרת ישראל על ידי המכון הישראלי לדמוקרטיה. כבר אז אמרתי שרואים מגמה אמיתית של שיפור.

"באותו מעמד הצהרתי שאנו נמשיך במגמה זו ונחזק אותה שנשפר את מידת האמון הציבורי  גם בקרב המגזר החרדי ובקרב המגזר הערבי.  מה אגיד לכם – קפיצת מדרגה. אמון הציבור במשטרת ישראל עלה באופן דרמטי בקרב המגזר היהודי, וגם בקרב המגזר הערבי". 

דנינו התייחס גם לסקר נוסף המצביע על שיפור שביעות רצון בקרב שוטרי ישראל מעבודתם ותנאיהם ואמר: "לאחרונה קיבלתי לידי את תוצאות סקר שירות הפנים שבו נטלו חלק 22 אלף שוטרים. התוצאות מלמדות שיותר משמונים אחוז מהשוטרים הביעו אמון בפיקוד המשטרה ושביעות רצון מהשירות במשטרה. שמונים אחוז. ואם דיברתי קודם על קפיצת מדרגה – הפעם זה פשוט מהפך".

המפכ"ל התייחס בדבריו גם לתאונה הטרגית שאירעה אתמול בכביש הסרגל, שבה נהרגו גבר, אישה ובנה בן החמש, ואמר כי "אי אפשר לא להתייחס לאירוע הטרגי מהלילה האחרון. האירוע הזה ממחיש כמה עבודתנו הנחושה, חסרת הפשרות בתאונות הדרכים היא לא פחות מעבודת קודש. אנו נמשיך במאבק הזה ונמשיך במגמה חסרת התקדים בכמות הנפגעים וההרוגים, שאנו עדים לה השנה". המפכ"ל ניצל את ההזמנות ובירך את ניצב יוסי פריינטי שקיבל היום באופן רשמי את הפיקוד על מחוז ירושלים.

[related-posts]

1 Comment

  1. אחד
    11 בספטמבר 2012 @ 8:55

    פחחחחחחח…
    כמה בולשיט בנאום אחד.
    משטרה אלימה בשרות בעלי ההון והשלטון,אזרחים ומפגינים מפוחדים ושונאים שוטרים.
    מלחמה בתאונות דרכים=שוד חוקי של נהגים באמצעות קנסות ומצלמות בכבישים ישרים ובטוחים.
    1984 כבר כאן…
    מישהו עוד זוכר שהמשטרה אמורה לשרת ולהגן על האזרחים?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן