Skip to content

מפקד כוחות היבשה האיראני: ערוכים למלחמה עם הציונים הפראים

זמן קצר אחרי שהנשיא האיראני סיים את נאומו באו"ם, הודיע מפקד צבא היבשה האיראני כי כוחות האוויר, הים והיבשה של הרפובליקה ערוכים למלחמה והוסיף כי לא נעלם מעיניהם התרגיל הימי של ארה"ב ונאטו במפרץ הגולף הפרסי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"איראן מוכנה למלחמה עם השלטון הציוני" אמר אמש (רביעי) הבריגדיר גנרל, אחמד רזה פודסטאן, מפקד כוחות היבשה בצבא האיראני, במסיבת עיתונאים שנערכה בטהראן. "ישראל חוזרת לא הרף על איומיה לתקוף את מתקני הגרעין באיראן, תחת מסווה של האשמות שקריות שאיראן מקדמת תכנית לפתח תוכנית גרעין שאינה למטרות אזרחיות", הוא הסביר.

איראן דוחה כל אשמה. אחמד רזה פודסטאן
איראן דוחה כל אשמה. הגנרל אחמד רזה פודסטאן (צילום: פרס טי.וי.)

בתזמון מתואם, זמן קצר לאחר שנשיא איראן, מחמוד אחמדינג'ד, סיים את נאומו בעצרת האו"ם בו כינה את ישראל "ציונים פראים ולא תרבותיים", התייצב מפקד כוחות צבא היבשה של איראן במסיבת עיתונאים והודיע כי ארצו מוכנה לעימות עם הציונים הפראים. "איראן דוחה כל אשמה לגבי שימוש לא אזרחי באנרגיה אטומית", אמר פודסטאן והוסיף כי היא מבטיחה "תגובה מוחצת לכל התקפה צבאית על הטריטוריה שלה".  

הגנרל גם התייחס לתרגיל כוחות נאט"ו, שהחל באמצע ספטמבר ומסתיים היום, במסגרתו שלחה ארה"ב שולות מוקשים למפרץ הפרסי, ונטען כי זה מדובר בתרגיל מגננה בלבד. לדבריו, "פיקחנו מקרוב על התרגיל הזה ויש לרפובליקה האסלאמית תכניות הנוגעות לכך. יש לנו כוחות אוויר, ים ויבשה שערוכים להגנה על גבולות הרפובליקה האסלאמית".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן