Skip to content

לראשונה בישראל: ועידת ההוסטלים העולמית

ראשי הארגון העולמי ומאות נציגי הוסטלים ישתתפו בכינוס שזו לו הפעם הראשונה להיערך מחוץ לגבולות אירופה או יבשת צפון אמריקה. הוא יתקיים בחודש נובמבר בירושלים ויעסוק בהיבטים השונים של ההוסטלים כאופציה תיירותית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אכסניית אברהם בירושלים, האכסניה הפרטית הגדולה בארץ. מחיר למיטה וארוחת בוקר בחדר לארבעה - 115 שקל (23 אירו)
אכסניית אברהם בירושלים, האכסניה הפרטית הגדולה בארץ. מחיר למיטה וארוחת בוקר בחדר לארבעה - 115 שקל (23 אירו)

כנס ההוסטלים העולמי (WHC) ייערך במרכז מורשת בגין בירושלים בין ה-5-7 בנובמבר. הכנס, שמאורגן על ידי הפורטל GoMio.com,  נועד להפגיש בין בעלי ומנהלי הוסטלים מהעולם, כדי לדון ולהציג חידושים הקשורים לתעשיית התיירות העצמאית ולתחום ההוסטלים. זו הפעם הראשונה שהכנס ייערך מחוץ לאירופה וארה"ב.

פורטל GOMIO.COM, הוא פורטל ותיק בתחום ההוסטלים, אשר צמח באירופה לפני כעשור ותוך זמן קצר הפך למוביל בתחומו והתפרס גם בצפון אמריקה.

מנכ"ל GoMio,  מייקל טוממניה, אומר שהשנה הכנס חשוב במיוחד לאור גל הולך וגדל של תרמילאים המגלים את קסמם של ישראל ושל המזרח התיכון כיעד לטיולים. "הכנס נותן הזדמנות לשחקנים מרכזיים בענף ללמוד אחד מהשני. אנו שמחים מאוד להביא את הוועידה לחלק זה של העולם בפעם הראשונה", ציין.

טרנדים חמים בתיירות האון ליין

בכינוס צפויים להשתתף כ-300 איש מכל העולם ובהם בעלי ומנהלי הוסטלים, בעלי מלונות קטנים, אנשי טכנולוגיה ושיווק ועוד

אכסניה בברצלונה באתר גומיו.קום. מחיר למיטה וארוחת בוקר בחדר לארבעה בין 22-16 אירו
אכסניה בברצלונה באתר גומיו.קום. מחיר למיטה וארוחת בוקר בחדר לארבעה בין 22-16 אירו

נושאי הכנס ייסובו סביב כמה תחומים עיקריים, ביניהם מיתוגם של ההוסטלים כאופציה תיירותית, דרכי שיווק חדשניות, מינופה של התיירות העצמאית בשוק התיירות העולמי, מגמות חמות בתיירות האון ליין והשפעתן על תעשיית ההוסטלים ועוד.

הספונסרים הראשיים ומארגני הכינוס בארץ הם עמותת  ILH-Israel Hostels וכן ירון בורגין וגל מור, מבעלי הוסטל אברהם בירושלים, שאף יהיו מהנואמים בכנס.

לדברי בורגין, אירוח הכנס הוא צעד משמעותי נוסף בהפיכת ישראל והמזרח התיכון ליעד מרכזי עבור תרמילאים ומטיילים עצמאיים מכל רחבי העולם.

לנרשמים עד יום ראשון ה-30 בספטמבר, מחיר ההשתתפות נע בין 75 אירו לחברי גומיו ו-95 אירו למי שאינם חברים. אחר כך המחיר הוא 90-111 אירו, בהתאמה.

לפרטים נוספים על הכנס, לו"ז והרשמה – http://www.gomio.com/whc2012/

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן