Skip to content

סטודנטים נטבחו במכללה פוליטכנית בניגריה

הרצח התרחש ימים אחדים אחרי מבצע טיהור מקיף של אנשי בוקו חראם, הארגון האסלאמי הקיצוני, מהעיר. אחדים מהנרצחים נורו ואחרים נדקרו בסכינים, וגופותיהם סודרו בשורה מחוץ לבניין המכללה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עשרים וחמישה בני אדם, רובם סטודנטים, נרצחו על ידי חמושים לא מזוהים במובי, שבצפון מזרח ניגריה. דובר המשטרה, מוחמד איברהים, אמר לכתב ה-BBC, ש-22 מהנרצחים היו סטודנטים, שהתוקפים זימנו שמית. תושב המקום אמר שארבעים בני אדם נורו או נדקרו.

הרצח התרחש ימים אחדים אחרי מבצע טיהור מקיף של אנשי בוקו חראם, הארגון האסלאמי הקיצוני, מהעיר. אולם אחרים מקשרים את המעשה למחלוקת על בחירות למועצת הסטודנטים. יריבויות בנוגע לבחירות לארגוני סטודנטים גלשו בעבר למעשי אלימות, אך אלה מעולם לא הגיעו לרמה כזאת.

אנטנות של טלפונים ניידים באזור חובלו לא מזמן על ידי אנשי בוקו חראם, לכן קשה לקבל מידע על המתרחש במובי. דובר המשטרה באיזור אמר, שהתוקפים נהנו ממידע פנימי: "הם קראו לסטודנטים בשמותיהם והרגו אותם."

תושב המקום, שלא רצה להזדהות, אמר שגברים במדי צבא נכנסו למעונות מרוחקים מקמפוס המכללה לפני חצות, הוציאו את הסטודנטים מחדריהם וציוו עליהם לנקוב בשמותיהם.

במשך שעתיים, אחדים מהם נורו ואחרים נדקרו בסכינים, וגופותיהם סודרו בשורה מחוץ לבניין. חלק מהנרצחים מוסלמים והאחרים נוצרים.

ארגון בוקו חראם, הנאבק להשלטת האסלאם בניגריה, טרם הגיב על המעשה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן