Skip to content

ג'סטין וג'סיקה: חתונה של פעם בחיים

מעל 4 מיליון יורו עלתה החתונה של ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל, שאמרו "איי דו" בטקס "סודי", שנערך בסוף השבוע בדרום איטליה. לא זכיתם להיות בין 80 המוזמנים?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
חמש שנים של זוגיות מתוקשרת. צילום: Getty Images

הזוג המדובר של הוליווד, ג'סטין טימברלייק (31) וג'סיקה בייל (30), אמרו "איי דו" בטקס החתונה שנערך בסוף השבוע בדרום איטליה. אחרי חמש שנים של קשר מתוקשר, ושלושה ימים של מסיבות טרום-חתונה בארץ המגף, השניים סופסוף מיסדו את הקשר, ושמו סוף לחיי הרווקות הסוערים של הזמר.

ג'סטין וג'סיקה הכירו קצת אחרי הפרידה של הזמר מהשחקנית קמרון דיאז. זה היה באפטר פרטי של טקס גלובוס הזהב בשנת 2007, וגם האקסית המפורסמת של ג'סטין נכחה במקום. לאור העובדה שהפרידה המתוקשרת של טימברלייק ודיאז התרחשה רק כמה שבועות לפני כן, מובן לחלוטין שעוד לא היו פלירטוטים רציניים אז.

האקסית. קמרון דיאז. צילום: Getty Images

ארבעה חודשים מאוחר יותר, במאי 2007, טימברלייק ובייל הוציאו את הרומן שלהם אל האור וכיכבו בכל מדור פפראצי אפשרי. בערך באותו הזמן, ג'סטין וג'סיקה טסו לטיול רומנטי באירופה והתגפפו לעיני כל.

באוקטובר 2008, נמנה הזוג על עדר המפורסמים, שהצטרף לקמפיין הבחירות של ברק אובמה. הזוג עודד אנשים לתמוך במי שהיה אז מועמד לנשיאות. המאמץ השתלם. שנה מאוחר יותר החלו לצוף שמועות לפיהן טימברלייק זרק את בייל בשביל לא אחרת מאשר ריהאנה. הכחשת השמועות לא עצרה את הרכילאים מלנסות ולהפריד את הזוג בכל דרך אפשרית, ובכל החודשים שלאחר מכן, שבו ועלו דיווחים על פרידה או לפחות על מריבות קשות.

חרף ההכחשות, ידוע שבכל שמועה יש טיפת אמת, ובמרץ 2011, שחררו בני הזוג הודעה לעיתונות בה אישרו את הפרידה. הדמעות עוד לא הספיקו להתייבש, וביוני של אותה שנה, הזוג המאושר התאחד במסיבה של חבר משותף.

אחרי כמה חודשים, בדצמבר 2011, במסגרת חופשה עם חברים ומשפחה, כרע הטימברלייק ברך והציע נישואים לאהובתו. במאי 2012 חגגו זוג היונים את האירוסין במסיבה ראוותנית עם 100 אורחים.

בספטמבר, טימברלייק לקח את 20 מחבריו הטובים ביותר לחגיגות סוף תקופת הרווקות בווגאס. אחרי סופשבוע סוער, המשיכה הפמליה למכסיקו. כנראה שככה זה כשיוצאים עם כל כוכבות הוליווד, הפרידה מהרווקות הופכת להפקה גרנדיוזית.

הזמן חלף בהרבה חיבוקים ונישוקים לעיני המצלמות, ומוקדם יותר החודש, בייל טסה לפריז במסגרת צילומים. מאוחר יותר המשיכה לאיטליה למדידת שמלת החתונה ולהכנות אחרונות לקראת האירוע המרגש. במהלך השבוע האחרון, החברים, המשפחה והמפורסמים החלו להגיע בטפטופים אל ארץ המגף. ב-16.10, נערכה מסיבת קדם-חתונה אירופאית ועתירת סלבס על חוף הים.

 שלושה ימים מאוחר יותר, ביום שישי ה-19.10, נערך טקס החתונה בבורגו אגנזיה בעיר פסנו שבדרום איטליה (כפי שפרסמנו כאן). בטקס נכחו כשמונים אורחים, ונעשו כל המאמצים שבעולם כדי להרחיק מטרידנים ופפראצי מהמקום. מקור מסר כי מיקום האירוע נמסר לאורחים ברגע האחרון, כדי למנוע הדלפות. לפי הדיווחים, אבטחה כבדה ליוותה את האירוע, והאורחים התבקשו לחתום על הסכם סודיות, במטרה לשמור על כמה שיותר פרטיות.  

מקומיים דיווחו, שסביב הכנסייה בה נערך  הטקס, הוצבו זרקורי ענק, שהופנו כלפי חוץ וסנוורו אורחים לא רצויים, שניסו להציץ. על פי דיווחים, עלות החתונה הכוללת עמדה על מעל 4 מיליון יורו, וההוצאות כללו בניית גרם מדרגות מיוחד, כדי שג'ס תוכל לבצע "כניסה גדולה" לאולם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן