Skip to content

מרכז קולינרי חדש לאמנויות הבישול

רשת מלונות דן ורשת אורט ישראל השיקו את המיזם החדש "דן גורמה" – המרכז הקולינרי הגבוה לאמנויות הבישול, בהשקעה כספית של כשבעה מיליון שקלים. המרכז פונה לחובבי בישול ואפייה המעוניינים להעמיק את הידע והניסיון שלהם בתחום, לצד מי שמייעדים את עצמם לעסוק בבישול ובאפייה כמקצוע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בתל אביב נחנך המיזם "דן גורמה", שיהווה מרכז קולינרי גבוה לאמנויות הבישול. הוא נועד ללמד מגוון רחב של נושאים בתחום הקולינריה ולהעביר "טבילת אש אמיתית"' אנשים העוסקים בתחום הבישול והקולינריה,

קונדיטוריה בדן גורמה. קורסים לחובבים ולמקצוענים. (צילום: עינבר גליס)
קונדיטוריה בדן גורמה. קורסים לחובבים ולמקצוענים. (צילום: עינבר גליס)

"דן גורמה" מציע לחובבי הבישול והאפייה מגוון קורסים וסדנאות ללימוד מקצועות הבישול, האפייה והקונדיטוריה ברמה ובסטנדרטים הגבוהים ביותר, ביניהם קורסים ב"אתגר הבשר", מטבח המזרח הרחוק, אוכל ובריאות, קליפורניה ומטבחי הספא, טארטים, טארטלטים ועוגות, עוגות לקפה ותה, מאפים (בוקר ושמרים) ושוקולד – ב- 1,200 שקלים בלבד לקורס.

כמו כן מציע "דן גורמה" קורס לשיטות עבודה של שפים, קורס ליצירה קולינרית, קורסי טבחות במגוון דרגות, בטווח מחירים רחב.

מסלולי הלימוד מיועדים להכשיר את הדור הבא של אנשי המקצוע בקולינריה הישראלית. המסלולים משלבים יסודות קלאסיים עם חדשנות המבוססת על מגמות עולמיות, עם התאמה לצרכים והטעמים של השוק הישראלי. תוכנית ההתמחות המורחבת במגמת הבישול והקונדיטוריה נמשכת מספר חודשים.

בנוסף, מציע המרכז הקולינרי החדש כיתות אמן ונושאי העשרה מיוחדים המתאימים לשף המודרני, ובהם כימיה במטבח, סטיילינג לצילום מזון עם דגש על תוצרת חקלאית ישראלית ועוד.

מרשת דן נמסר כי "דן גורמה" שם דגש על חומרי הגלם הטובים ביותר והעומדים בסטנדרטים הגבוהים של מלונות דן ובדרישות הכשרות, עם דגש מיוחד לתוצרת מקומית טרייה.

סדנה בדן גורמה. לרשות הסדנאות עמדות עבודה אישיות עם ציוד ומכשור טכנולוגי מתקדם. (צילום: עינבר גליס)
סדנה בדן גורמה. לרשות הסדנאות עמדות עבודה אישיות עם ציוד ומכשור טכנולוגי מתקדם. (צילום: עינבר גליס)

צוות ההוראה של "דן גורמה" מורכב משפים ושף קונדיטורים מומחים בתחומם מהארץ ומחו"ל:
*השף עמיר אילן, מנהל מגמת הבישול – בעל תואר A.O.S באמנות הקולינריה של המכון הקולינרי של אמריקה. מצטיין דיקן וזוכה מלגות הצטיינות בבתי ספר גבוהים לבישול בלונדון ובניו יורק. שימש בעבר השף של דיקסי גריל בר, מסעדת הדסון ברסרי, עבד במסעדות מובילות בניו יורק וניהל וייעץ למסעדות רבות בישראל.
*שף מאיה רביבו, מנהלת מגמת הקונדיטוריה – בעלת תואר A.O.S באמנות הקולינריה, התמחות בקונדיטוריה של המכון הקולינרי לאמנויות בפלורידה ארה"ב. רביבו היתה שף קונדטיור של מלון "המלך דוד", של מלון הילטון מלכת שבא ושל מסעדת רפאל והיתה סו-שף במלון ריץ-קרלטון בפלורידה עם סבסטיאן טיפאני.
*שפים ובעלי מקצוע מהטובים בתחומי הקולינריה שיוזמנו כמרצים אורחים.

במתחם "דן גורמה", הממוקם ברחוב נס לגויים 53 בדרום תל אביב, עומדות לרשות הסדנאות עמדות עבודה אישיות עם ציוד ומכשור טכנולוגי המתקדם מסוגו בישראל. כן כולל המתחם אודיטוריום המכיל 300 מקומות ישיבה, ספרייה קולינרית מקיפה וחדר רב-תכליתי ללימוד תחום היין, אלכוהול וקפה.

"דן גורמה" חבר בארגון הבינלאומי של מנהלי בתי הספר למלונאות EUOFA ופועל לפי סטנדרטים תואמים.

עמי הירשטיין, מנכ"ל רשת מלונות דן אמר היום: "אנו גאים מאוד להקים מרכז קולינרי ברמה הגבוהה ביותר בשיתוף עם רשת אורט ישראל. הניסיון הרב והמקצועיות של רשת מלונות דן בתחום הקולינריה, לצד הניסיון הרב והמוכח של רשת אורט בתחומי ההדרכה והחינוך, יהפכו את דן גורמה לדבר 'החם' הבא בלימודי הקולינריה בישראל". צבי פלג, מנכ"ל רשת אורט ישראל, הוסיף כי "דן גורמה מציב סטנדרטים חדשים בלימודי אמנויות הבישול, האפייה והקונדיטוריה בישראל ועומד בדרישות המקצועיות הקפדניות הנהוגות בבתי הספר לבישול המובילים בעולם. היוקרה והמקצועיות הקולינרית של מלונות דן והיכולות המוכחות של רשת אורט ישראל בתחומי ההדרכה והפדגוגיה, הופכים אותו למרכז מוביל בלימודי הקולינריה בישראל."

פרטים בטל' 1-700-502-999.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן