Skip to content

החיבור של ביבירמן הוליד מחדש את מחנה השמאל

ביבירמן הפסידו בפוקר הפוליטי. כמו שחקן פוקר גרוע, ביבי מהמר פוליטית ברגעים הלא נכונים על קלפים לא טובים, במיוחד כשכולם קוראים אותו בשקיפות מלאה. מצד שני, עכשיו ברור לגמרי מהו ימין ומהו שמאל בישראל. עם האיחוד קיבלתם ליכוד לבן, בוהק, בז לעם ולשכונות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

בערוץ אגו יש במשך היום לא מעט טורנירים של פוקר מהעולם, וזה מעביר את הזמן. קצת אמריקה טלוויזיונית בלי פרשנות של יורם ארבל. פוקר זה משחק רב-משתתפים קשה ועמוס אסטרטגיות שנבנות על טעויות היריבים לשולחן. השחקנים מנסים מצד אחד לקרוא את השחקנים האחרים, ומצד שני לרמות את כולם. כולם מבלפים כמו רגע נתון. לפעמים זורקים ידיים טובות בשביל לבלבל את המתחרים האחרים, לפעמים מנצחים בלי שום דבר ממשי. הקלפים תמיד-תמיד קרובים לחזה. המנצח זוכה להעיף יריבים במשך המשחק ולקחת את הקופה.

אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמן, ג'וקר

כמו שחקן פוקר גרוע, ביבי מהמר פוליטית ברגעים הלא נכונים על קלפים לא טובים, במיוחד כשכולם קוראים אותו בשקיפות מלאה. ליברמן זה ג'וקר בהפתעה, כי הוא הציג אותו ראשון. ביבירמן הפסידו בפוקר הפוליטי, כי יש עוד שלושה חודשים להכרזת המנצח.

קיבלנו את ליברמן, מממש תורתו של פוטין בישראל

מצד שני, אני חייב להם תודה ותודה גדולה. בחמישי האחרון הלכנו לישון בפעם הראשונה מזה עידנים עם בהירות מוחלטת לגבי מהו ימין ומהו שמאל בישראל. למדנו עוד יותר שמרכז פוליטי זו פיקציה. ישראל היא ככל העמים, יש ימין ויש שמאל. ביבי מהימין הליכודניקי הראה את פניו לציבור הרחב ולא רק לחברי המרכז שתומכים בשונאי האדם הגזעניים והקיצונים של בן ארי ופייגלין. קיבלנו את ליברמן, מממש תורתו של פוטין בישראל, רוסי לבן אולטרה-גזען ופאשיסט מסוכן, שמתעקש שנראה אותו ככזה, ואין לי ספק שהוא מתעב מזרחיים או אנשים עם צבע עור שונה משלו, שיצר בישראל את הבסיס החוקתי לחוקי הגזע החדשים נגד כל מי שאינו חושב כמוהו. הוא השותף הבכיר והחדש של ביבי.

ביבי פירק וניתץ את הליכוד מכל צדקנותו ודרכו הפוליטית,
ומעכשיו ז'בוטינסקי פינת בגין זה רק כביש. אין יותר ליכוד שדואג לשכונות, לפועלים, לעמך,
לכרסתנים של המנגל עם הגופיה והשרשרת, המצודה נפלה

התעוררנו לבחירות חדשות בישראל (המילה היחידה שנעלמה מהאיחוד). ביבי פירק וניתץ את הליכוד מכל צדקנותו ודרכו הפוליטית, ומהיום ז'בוטינסקי פינת בגין זה רק כביש. אין יותר ליכוד שדואג לשכונות, לפועלים, לעמך, לכרסתנים של המנגל עם הגופיה והשרשרת, המצודה נפלה. 17 שנה עברו מאז רצח רבין, שיא השיסוי השנאתי הגדול בראשותו של ביבי, עד שהוא הודיע לכל העם: אני ביבי, ימני קיצוני שמוכן למכור אתכם, את האידיאולוגים של המפלגה שלי, את עתיד המדינה, ללאומנים מסוכנים דוגמת ליברמן-בן ארי-אקוניס, רק בשביל שאוכל להמשיך לשבת על כס מלוכת ראש הממשלה. ואתם מצביעים לו. בושו לכם טיפשים. זה לא גשם!

מאז חמישי בערב הכל ברור תחת השמש. אין יותר משחקים פוליטיים, אין קריצות למפלגות והבטחות לתיקים, אין "אולי" ו"נראה" ו"אני לא בטוח". אין נבחרות וכוכבנים מצטרפים. יש ימין קיצוני וש"ס ויש את כל השאר שהם לא. האופציה היחידה שנשארה לכם היא להחליט אם אתם בימין הקיצוני או במחנה השני, במחנה השמאל, ואל תתביישו להגיד שאתם בשמאל אפילו שמעולם לא הייתם. זו בושה גדולה יותר להיות תומך ביברמן.

מירי רגב (צילמה: ציפי מנשה)
מירי רגב, הליכוד החדש (צילמה: ציפי מנשה)

למדנו היטב בסוף השבוע האחרון ועוד נלמד עד הבחירות, כי הימין סימן את הבוחר המצוי שלו – אם אתה מצביע ליכוד ביתנו אזי אתה ימני, קיצוני, גזען, פאשיסט, שונא כל יהודי שאינו יהודי כמוך, ואתה גם מירי רגב. זה הליכוד החדש שלכם, ואין אחר. קיבלתם ליכוד לבן, בוהק, בז לעם ולשכונות, שלא מטייל בשוק של מחנה יהודה, ליכוד שמקדש רק את הכסף הגדול, הטייקונים החברים ובעיקר – את חשבון הבנק האישי שלו. זה הימין של ישראל, ולא, אין צורך בכיפה סרוגה. אתם עם הכיפה'לה כבר לא ימניים, אתם סתם משיחיסטים הזויים ולא צריך אתכם. יש מספיק כיפות שחורות שונאות זרים, שוביניסטיות קיצוניות, תחת הרבובדיה להשלים שם מניין.

השמאל היום זו שלי יחימוביץ' ואין אחרת

בצורה מובהקת עוד יותר, החיבור של ביבירמן הוליד מחדש את מחנה השמאל, בקווים ברורים ובלתי מתפשרים. הם בדיוק, אבל בדיוק, כל מה שביברמן הם לא, ואין בכלל צורך להסביר את זה במקומם. מספיק לתת לביברמן לדבר כל הזמן בשביל להבין מה מייצג השמאל. השמאל היום זו שלי יחימוביץ' ואין אחרת. יחימוביץ', תרצה או שלא, קיבלה את מועמדותה כראש המחנה הזה בלי מלחמה אחת קטנה או התפשרות מוזרה בחיבור מאולץ עם ליבני ולפיד. רק היא שם, ומי שרוצה שיצטרף אליה. מופז לא במשחק וחבל לבזבז עליו עוד מילים.

ידע כל מנהיג מטעם עצמו שעוד לא נבחר, כי אם הוא לא יכריז ובקרוב מאוד על כך שאינו מצטרף למפלגת השנאה וזורעת הפחד של פינקלשטיין, הוא בוודאות שייך למחנה הימין הקיצוני, והצבעה למועמד כזה היא הצבעה לביברמן, ליכוד ביתנו.

אל תבזבזו את הקול שלכם על מי שמוכן להצטרף אליהם בכל מחיר, או במחיר להיות שר, כי המטרה להיות שר ולא לשרת את העם. המישהו הזה לא יודע היכן הוא, ואולי מוטב שיחכה בחוץ עד שיחליט איזה אופי יש לו. אתם מוכנים להצביע למפלגה שמוכנה להיות עם ביברמן בממשלה?

>>> לקט מאמרים וידיעות בנושא בחירות 2013

[related-posts title="מאמרים נוספים בנושא בחירות"]

2 Comments

  1. זיו טרנר
    28 באוקטובר 2012 @ 14:19

    תודה! 1 לא יקרה כי ביבי נכווה קשות ממהלך מופז, ורק מרכז הליכוד יכול לבטל את זה עכשיו. 2 לדעתי כבר היה בשישי 🙂

  2. מלר
    28 באוקטובר 2012 @ 13:57

    מאמר מצוין וקולע, זיו. אני מתפלל עכשיו לשני דברים: 1. שהברית המטורפת הזו תגיע לקלפי ותגרום להם את כל הנזק האפשרי ולנו את כל היתרונות אותם הדגשת. מתפלל – כי אני מתחיל לחשוש שהם יקראו את הכתובת על הקיר, יבטלו את העיסקה, ועוד יציגו זאת כהישג דמוקרטי של רצון הבוחרים שלהם…. 2. שיחימוביץ' תצהיר פומבית וסופית שאין סיכוי שבעולם שהיא תשב איתם בקואליציה. אחרת היא לא אלטרנטיבה לכלום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן