Skip to content

שנת מאסר לנהג מונית שדרס למוות ילד באופקים

לפני כשנתיים דרס נהג מונית ילד שחצה מעבר חציה בעיר רכוב על אופניו. הילד נהרג וחברו נפגע קשה. היום הוא נידון ל-12 חודשי מאסר ופסילה לשמונה שנים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית משפט השלום בבאר שבע גזר היום (שני) שנת מאסר על מיכאל לוי (55), נהג מונית שהורשע בגרימת מוות ברשלנות של הילד אריק עופר (12), בעת שחצה עם חברו, רכוב על אופניו, מעבר חציה באופקים. רישיון הנהיגה של לוי נפסל לשמונה שנים.

ברוצקי  וחברו חצו מעבר חציה ברחוב הטייסים על אופניהם. לוי, שנהג במונית, הגיח מימין לרכב אחר שהאט ואפשר להם לחצות. הוא לא הבחין בילדים החוצים ופגע בשניהם. כתוצאה מכך נהרג עופר וחברו נפגע קשה. אריק עופר לא נהרג בתאונה. בבית החולים סורוקה נאבקו על חייו עוד שבוע ימים עד שהוחלט לנתקו ממכונת ההחייאה.

עורך דינו של לוי, עמיקם חרל"פ, טען שהסיבה שמרשו לו האט נבעה מכך שמערכת אורות הבלמים של הרכב שלפניו – זה שהאט ועצר – לא פעלה ולכן לוי לא זיהה את העצירה, לא האט ולא הבחין בילד המגיח במעבר החצייה.

חרל"פ שיער בתחילה כי על מרשו יוטל עונש של חצי שנת מאסר בפועל, שיומר בעבודות שירות.
עו"ד ואדים סיגל מפרקליטות המדינה חשבה אחרת  ודרשה מאסר של לא פחות מ-30 חודש.
השופט אליהו ביתן החליט להתחשב בנסיבות התאונה ואמר כי הוא מאמין לצערו הכן של המורשע ופסק לו שנת מאסר בפועל. ביתן נענה לבקשת עורך הדין ועיכב את ביצוע גזר הדין ב-21 יום. הוריו של אריק עופר נכחו היום בבית המשפט וציפו לעונש כבד יותר. 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן