Skip to content

ליברמן: "את מי אבו מאזן מייצג?"

את הדברים האלה אמר שר החוץ במהלך מפגש שקיים בווינה עם שגרירי ישראל במדינות האיחוד האירופי. המפגש עסק בכוונת הפלסטינים לפנות חד צדדית לאו"ם, כדי שהרשות הפלסטינית תתקבל במעמד של מדינה לא חברה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"הירי הפלסטיני מעזה לעבר דרום ישראל, שהתחדש בלי שיו"ר הרשות הפלסטינית גינה אותו או התייחס אליו, מציב שוב את השאלה האם ואת מי אבו מאזן בכלל מייצג בעם הפלסטיני, מהי אחריותו לנעשה בשטח ואיזה ערך יהיה לכל הסדר עמו?", כך אומר שר החוץ, אביגדור ליברמן. הדברים נאמרו במהלך מפגש שקיים ליברמן בווינה עם שגרירי ישראל במדינות האיחוד האירופי. המפגש נערך היום וביום שישי.

השר ליברמן אמר לשגרירים במהלך הדיונים במפגש, כי במשך ארבע שנים בהן מכהנת הממשלה הנוכחית פנתה ישראל פעמים רבות לרשות הפלסטינית על מנת לחדש את המשא המתן הישיר בין הצדדים, אך הפלסטינים בחרו להתחמק והעדיפו להאשים את ישראל בכל בעיותיהם. "הפלסטינים אינם מעוניינים לחזור למשא ומתן וכל רצונם הוא לשחוק את העמדה הישראלית עוד ועוד", אמר שר החוץ.

אביגדור ליברמן: "את מי אבו מאזן בכלל מייצג?" (צילום: דן בר דוב)
אביגדור ליברמן: "הפלסטינים לא מעוניינים לחזור למו"מ" (צילום: דן בר דוב)

השר ליברמן דן עם השגרירים ועם בכירי משרד החוץ בתגובה הישראלית לכוונת הפלסטינים להביא להצבעה באו״ם הצעה להפיכת הרשות הפלסטינית, למדינה לא חברה בארגון.  במפגש הציגו השגרירים את עמדות המדינות בהן הם משרתים והביעו את דעתם באשר לתגובה הרצויה למהלך הפלסטיני.

 השר ליברמן וראשי המשרד הציגו לשגרירים ניתוח כולל של תמונת המצב והנחו אותם לפעולות בעניין במדינות בהם הן משרתים. השר ליברמן יציג את העמדה המדינית והתגובה הרצויה למהלך הפלסטיני בדיון שיהיה אצל ראש הממשלה בדרג מקבלי ההחלטות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן