Skip to content

תדיראן טלקום שידרגה את מערכת Composit

השקיעה בשידרוג יותר מ-4 מיליון שקל. המערכת מציעה פתרון תקשורת כולל עבור מוקדי שירות. תשקיע סכומים נוספים בשנה הבאה. המערכת ממקדת את מלוא תשומת הלב בתהליך העסקי ולא בטכנולוגיה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת תדיראן טלקום ממשיכה להשקיע בפיתוח מערכת Composit, המציעה פתרון תקשורת כולל עבור מוקדי שירות. החברה דיווחה היום על השקעה של יותר מ-4 מיליון שקל בפיתוח ושידרוג המערכת במשך 2012.

מערכת Composit ממנפת את מוקד השירות למרכז שליטה כולל, המאפשרת לארגון לעמוד במטרותיו העסקיות ולמקד את מלוא תשומת הלב בתהליך העסקי ולא בטכנולוגיה. מגוון רחב של יישומי המערכת מאפשר לארגונים לספק סל שירותים רחב יותר עבור לקוחות הארגון הכוללים: מענה קולי אינטראקטיבי, ניהול תורים חכם, ניתוב אוטומטי של שיחות לפי צרכי הלקוח, השמעת מידע ללקוח בעת המתנה בתור, הפחתת עלויות באמצעות שיפור ביצועי נציגי השירות וקיצור זמן ההמתנה של הלקוח.

"כאינטגרטור מוביל אנו שואפים לספק לקהל לקוחותינו סל פתרונות כולל תחת קורת גג אחת. מערכת Composit של תדיראן טלקום מהווה פתרון אולטימטיבי המשלב את מלוא צרכי מוקד השירות במוצר אחד במקום מגוון פתרונות המבוססים על מערכות שונות ולא תואמות", ציין אבי שלומי, מנכ"ל תדיראן טלקום.

"אנו נמשיך להשקיע במערכת Composit המוטמעת בחברות מובילות בארץ שהינה פרי פיתוח של תדיראן טלקום ומותאמת לדרישות מוקדי השירות בארץ ולמגוון המגזרים המאפיינים את השוק המקומי ולראייה בכל שנה מוטמעות עשרות מערכות Composit בישראל", הוסיף אלי כנען, סמנכ"ל מכירות בתדיראן טלקום.

תדיראן טלקום הינה חברת אינטגרציה מובילה המשלבת ומטמיעה מערכות מתקדמות לתקשורת קול ונתונים באתרי לקוחות עסקיים. יכולות חברת תדיראן טלקום נובעות מידע ומומחיות ייחודיים בהטמעת פתרונות מתקדמים ויכולת ביצוע של פרוייקטי תקשורת מורכבים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן