Skip to content

התעשייה האווירת זכתה בחוזה של 20 מיליון דולר

תספק ללקוח זר מערכת תקשורת בין-רשתית, שתשולב על גבי פלטפורמה אווירית מודרנית. המערכת פותחה במפעל מלמ והיא בעלת יכולות פעולה הדדית, תקשוב, שליטה ובקרה בין צוותים שונים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התעשייה האווירית (תע"א) זכתה בחוזה בהיקף של כ-20 מיליון דולר לאספקת מערכת תקשורת בתחום הלחימה הבין-רשתית (Network Centric Warfare). ללקוח זר. המערכת תשולב על גבי פלטפורמה אווירית מודרנית.

המערכת המהווה פתרון מתקדם, פותחה ומיוצרת ע"י מפעל מלמ מחטיבת מערכות טילים וחלל בתעשייה האווירית ומאפשרת למשתמש קישוריות בין צוותי משתתפים שונים, יכולת פעולה הדדית (Interoperability) ויכולות תקשוב, שליטה ובקרה C4I מתקדמות (Command, Control, Communications, Computers, and Intelligence).

מערכת התקשורת מהווה מרכיב מרכזי במערך המבצעי של כל צבא מודרני ומכפיל כוח משמעותי במאמץ להשגת עליונות אווירית בשדה הקרב, או בסביבה עוינת.

"החוזה משקף את אמון הלקוח במוצרינו וכן את ההבטחה לספק לו פתרון מתקדם ברמה גבוהה. היתרונות הבולטים של המערכת נובעים כתוצאה מהבנה עמוקה של צרכי הלקוח, ושיתוף פעולה מלא עם צוותי התעשייה האווירית”, ציין יוסי וייס, מנכ"ל התעשייה האווירית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן