Skip to content

לבני: יש מי שמנסה לסתום לנו את הפיות

לבני בהתייחסות להשתלטות נתניהו על השידור בישראל: "יש מי שמנסה למנוע מאיתנו להשמיע את קולנו. יש עיתון שממומן על ידי גורם מסוים ונשלט על ידי ראש הממשלה, השידור הציבורי נשלט גם הוא על ידי נתניהו וערוץ 10 צריך לבחור כעת האם להיסגר או להישמע לגחמות נתניהו". במפלגת התנועה השלימו את המינויים למטות הבחירות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Ìóâè 43 ñìîòðåòü îíëàéí â õîðîøåì êà÷åñòâå

ב"תנועה" בראשות ציפי לבני השלימו את המינויים למטות הבחירות במגזרים ובנושאים השונים.

יו"ר התנועה והמועמדת לראשות הממשלה, ציפי לבני, תהיה גם ראש הצוות המדיני-ביטחוני; יו"ר המטה המוניציפלי וראש מטה חיפה והקריות הוא עמרם מצנע ויו"ר מטה הבחירות ומטה יום הבחירות הוא עמיר פרץ.

אלה הם שאר המינויים: יו"ר מטה יהדות ודמוקרטיה – אלעזר שטרן; יו"ר מטה ארגון וחבר בצוות המצע חברתי-כלכלי – מאיר שטרית; יו"ר מטה-ביטחון פנים ושלטון החוק – דוד צור; סגן יו"ר המטה  וראש צוות התגובות – יואל חסון; יו"ר מטה עולים, מגזר אתיופים – שלמה מולה; יו"ר מטה ירושלים וחברת צוות  המצע חברתי-כלכלי – מירב כהן; יו"ר מטה נשים וגמלאים – אורית זוארץ; יו"ר מטה התיישבות/קיבוצים – אהרון ולנסי; יו"ר מטה  מגזר דרוזים – מגלי ווהבה; יו"ר מטה התנועה הירוקה וחבר צוות המצע חברתי-כלכלי – טל אלון; יו"ר מטה עולים, מגזר רוסי – רוברט טבייב; יו"ר מטה צעירים ומבצעים מיוחדים  – בועז נול; יו"ר מטה זכויות האדם והאזרח בישראל – רוני בריזון.

ראשי התנועה במסיבת העיתונאים היום (צילום: אור סודבידאו)
ראשי התנועה במסיבת העיתונאים היום (צילום: אור סודבידאו)

במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר התייחסה ציפי לבני, יו"ר מפלגת התנועה, להשתלטות נתניהו על השידור במדינת ישראל: "יש מי שמנסה למנוע מאיתנו להשמיע את קולנו", אמרה. "יש עיתון שממומן על ידי גורם מסוים ונשלט על ידי ראש הממשלה, השידור הציבורי נשלט גם הוא על ידי נתניהו וערוץ 10 צריך לבחור כעת האם להיסגר או להישמע לגחמות ראש הממשלה ולדרישותיו. יש פה ממשלה שמנסה לסתום את הפיות של כולנו לא סתם כדי שלא נדבר בתקשורת אלא בשביל שלא נדבר על כל הדברים החשובים באמת – על שינוי סדר העדיפויות הלאומי, על שינוי שיטת הממשל ועל שלום. ואנחנו רבותיי נמשיך לדבר על כל הדברים האלו ובפה גדול".

עמיר פרץ, יו"ר מטה התנועה התייחס לטבח בקונטיקט ואמר:"בסוף השבוע חזינו בתופעות קשות של אלימות בארה"ב, במעשים מטורפים שסופם טבח ילדים קטנים וחסרי אונים. גם עלינו בישראל מוטלת החובה לבחון דרכי פעולה וטיפול בכל הקשור לביטחון האישי של אזרחינו ובימים הקרובים תוגש תוכנית מקיפה ע"י ניצב בדימוס דוד צור לטיפול בתחום בביטחון הפנים והביטחון האישי. עלינו לזכור את מילותיו של רבין ז"ל כי האלימות כי כרסום יסוד הדמוקרטיה".

עוד התייחס פרץ לשביתת האחיות המתמשכת, הנמצאת ביומה ה– 14. "לא ייתכן כי שר העל לעניינים כלכליים, שהוא גם שר הבריאות, מוצא זמן לעסוק בפוליטיקה ומפלגות אך אינו מוצא זמן לעסוק בפתרון משבר הבריאות שכולו על אחריותו", אמר. "מדובר בזלזול בציבור האחים והאחיות ובזלזול באזרחי ישראל שבריאותם מופקרת ובמקרים רבים מדובר בסכנת חיים של ממש".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן