Skip to content

מעמדו של מחירון הרכב של יד2 מתחזק

חברת הליסינג מהגדולות בענף, אלבר, הודיעה שמעתה תשתמש במחירון כלי הרכב של אתר יד2 ותטמיע אותו באופן מקוון במערכות החברה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מלחמת מחירוני הרכב היא מאבק של יצרים, אבל יותר מכך – הרבה כסף. המחירון של לוי יצחק, שהשימוש בו כרוך בתשלום או ברכישת החוברת החודשית, מקובל על חברות הביטוח כמחירון הרכב, אולם מחירון יד2 המקוון והחינמי, ממשיך לגדול ולרכוש לבבות בקרב בעלי כלי הרכב הפרטיים וגם המוסדיים.
בעקבות מגמה הולכת וגוברת זו של רוכשי כלי הרכב המשומשים להסתמך על נתוניו העדכניים של אתר יד2 נערכה פגישה בין מנכ"ל אלבר, ינון עמית, ומנכ"ל יד2, יבין גיל-מור, שבה סוכם על הטמעת מחירון יד 2 במערכות אלבר.

התברר ששיעור גבוה מאוד מקרב רוכשי כלי הרכב באים עם נתוני מחירון יד2, וכפועל יוצא בהרבה מקרים נקודת ההתייחסות למחירי כלי הרכב שמציעה אלבר הם נתוני מחירון זה. כך שבשל טובת הלקוח יש היגיון רב בהטמעת המחירון המתעדכן באופן שוטף במערכות אלבר.

מנכ"ל יד2, יבין גיל מור, מסר ש"רצונה ונכונותה של אלבר, חברת הליסינג מהגדולות בענף, לממשק את המחירון עצמו למסד הנתונים שלה, על מנת שתסתמך עליו במשא ומתן עם הלקוח הן פועל יוצא של עדכניותו, תפוצתו ונוחיותו של המחירון. אתר יד2 שם לעצמו למטרה לשקף את פני השוק וכשאנו מצליחים בכך הן הגולש והן האתר מרוויחים. בייחוד כשבניגוד לחלופות ההיעזרות והשימוש במחירון הרכב של יד2 נעשים ללא תמורה, וניתן להשתמש בו בכל רגע נתון הודות להתאמתו לסמארטפונים".

נציין שמחירון הרכב של יד2 תופס נתח משמעותי הולך וגדל בשוק, כשכבר סמוך להשקתו בחר איגוד השמאים בישראל להשתמש בו כמחירון הרשמי של האיגוד וחבריו. במחירון, מחירי כלי הרכב נקבעים ע"פ מחקר סטטיסטי של נתוני שוק הרכב בישראל, כפי שהם משתקפים ביותר מ- 40,000 המודעות החדשות המתפרסמות מדי חודש באתר המהווה זירה לכ-85% מעסקאות המכירה והקנייה של רכב בישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן