Skip to content

נועה רוטמן: אני מסרבת לחיות פה בנוסטלגיה

נועה רוטמן נכדתו של רבין מביעה תמיכה במפלגת העבודה: "בגלל שלי, בגלל הנבחרת הראויה, בגלל שזה הבית, יאללה לעבודה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
תומכת בשלי יחימוביץ'. נועה רוטמן (צילום: ציפי מנשה)
תומכת בשלי יחימוביץ'. נועה רוטמן (צילום: ציפי מנשה)

נכדתו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין, נועה רוטמן (בן ארצי), הביעה הבוקר בדף הפייסבוק שלה תמיכה ביו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', ובמפלגת העבודה בבחירות הקרובות.

בסטאטוס שהעלתה הבוקר כתבה רוטמן: "בגלל היוהרה של ביברמן. בגלל המחסור הנורא במילה שלום. בגלל משיכת הכתף התבוסתנית שמסיקה שאין אפשרות אחרת. בגלל שמנסים שנשכח שהיתה מחאה. בגלל שמי שמצייר גרפים על צמיחה כלכלית בלי תהליך מדיני, חי בסרט. ועזבו אתכם מהכל וסליחה על הפאתוס וזה, אבל כן, בשביל הילדים שלי, בעיקר בשבילם. כי אני מסרבת לחיות פה בנוסטלגיה, כי אני מאמינה שאם היה טוב יכול גם להיות שוב טוב. וצודק ומוסרי ושזה רק בידיים שלנו. לכן אצביע עבודה. בגלל שלי, בגלל הנבחרת הראויה, בגלל שזה הבית. יאללה, לעבודה".

במטה ההסברה של מפלגת העבודה אמרו הבוקר: "יותר ויותר אנשים מבינים שמפלגת העבודה היא המפלגה הגדולה והיציבה בגוש, והיחידה שמציעה מצע מקיף הנוגע לכל תחומי החיים גם בנושאים כלכליים-חברתיים וגם בנושאים מדיניים. הציבור יודע שאם חלילה נתניהו יבחר שוב, הוא יוביל את ישראל לגהנום חברתי ולבידוד מדיני, ואנו מברכים על תמיכתה הפומבית של נעה רוטמן, שכמובן יקרה מאוד למפלגה ולאנשיה".

תמיכתה הפומבית של רוטמן מצטרפת גם להבעת התמיכה של החשב הכללי באוצר לשעבר, ירון זליכה, אתמול, שהודיע כי כל חייו הצביע ליכוד וכי לראשונה בחייו יצביע מפלגת העבודה בגלל מצעה הכלכלי ובגלל תמיכתו ביחימוביץ'. זליכה יישא דברים בכנס מיוחד של המפלגה שיתקיים ביום ב', 31.12.12 במודיעין בפני מאות פעילים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן