Skip to content

ח"כ אריאל פותח בקמפיין נגד הפגיעה באוצרות הר הבית

יו"ר הוועדה לביקורת המדינה מבקש לפעול נגד הוואקף, שמשליך את אוצרות ההיסטוריה היהודית מהר הבית באמתלה שמדובר בפינוי עפר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
 אורי אריאל. (צילום: אתר הכנסת)
העלמת עין מכוונת. אורי אריאל (צילום: אתר הכנסת)

ח"כ אורי אריאל, יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, מבקש לפעול נגד הוואקף, שמשליך את אוצרות ההיסטוריה היהודית מהר הבית באמתלה שמדובר בפינוי עפר.

בהודעה שהוציא לתקשורת אומר אוריאל: "אני פותח את דף הפייסבוק שלי למאבק משותף, יחד איתכם, נגד השלכת אוצרות ההיסטוריה היהודית בהר-הבית ע"י הוואקף, תוך העלמת עין מכוונת מצד ממשלת הליכוד.

"תסתכלו על התמונה הבאה, שפורסמה השבוע ע"י כתבת מעריב שהתחזתה לתיירת (בצילום נראים שברי פריטים משיש מהתקופה הביזנטית והערבית הקדומה. ט.א.), ותשאלו את עצמכם איזו מדינה בעולם היתה נותנת לדבר כזה לקרות.

"כולנו מרגישים שמשהו חדש קורה לקראת הבחירות, ומשהו חדש קורה מבחינת החיבור של הציונות הדתית לעם כולו. אבל הדרך עוד ארוכה, והיא כוללת מאבקים ציבוריים על הדברים היקרים לנו באמת. בואו תלוו את הפעילות, את ההתלבטויות, ואת הגילויים החדשים. בואו להתעדכן, לתמוך ולהשמיע את קולכם".

בפייסבוק הוא כותב: "בעקבות פניות שהגיעו אלי מגורמים אשר עוקבים אחר הרס העתיקות בהר הבית, ניסיתי לעלות למקום ולבחון את הנזקים לממצאים הארכיאולוגיים, אך הדבר נמנע ממני. בכוונתי לצאת למאבק נחוש עד שימצא פתרון לתופעה. כל מדינה חייבת לתת לאזרחיה גישה למקומות הקדושים לה. הר הבית הוא אחד הנדבכים החשובים לנו ביותר כחברה יהודית. לא ניתן לאף אחד, גם לא מתוכנו, למנוע מאיתנו את הקשר הערכי והחינוכי שלנו כעם להר הבית, סלע קיומנו".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן