Skip to content

המאבטחים הכינו בובת שלג ענקית בבית הנשיא

נשיא המדינה יצא הבוקר אל גינת בית הנשיא ליהנות מהשלג, התרגש מהמחווה מחממת הלב, הוציא בהלצה כובע גרב להלבשת הבובה והצטלם עם המאבטחים למזכרת ליד הבובה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כמויות השלג העצומות שירדו הלילה בירושלים לא פסחו על משכן הנשיא, אשר התכסה כולו לבן. גינת בית הנשיא, הפסלים, והעצים העתיקים כוסו בשלג והשרו אוירה מיוחדת וחגיגית על המשכן.

נופי שווייצריה בירושלים. הנשיא פרס ובובת השלג (צילום: גדעון שרון)
נופי שווייצריה בירושלים. הנשיא פרס ובובת השלג (צילום: גדעון שרון)

מאבטחי המשכן אשר במשך הלילה עסקו במשימת האבטחה ושמירה על בית הנשיא, לא יכלו להתאפק ובנוסף לפטרולים ומשימות האבטחה הליליות הכינו לנשיא המדינה הפתעה- בובת שלג ענקית אותה הציבו ברחבת הדגלים והטקסים המסורתית בכניסה לבית הנשיא, רחבה בה צועדים בדרך כלל ראשי מדינות ואורחים נכבדים. את בובת השלג הנשיאותית עטפו המאבטחים כמיטב המסורת בצעיף ודגל ישראל.

נשיא המדינה שמעון פרס, יצא הבוקר אל גינת בית הנשיא ליהנות מהשלג, התרגש מהמחווה מחממת הלב, הוציא בהלצה כובע גרב להלבשת הבובה, והצטלם עם המאבטחים למזכרת ליד הבובה לאחר שהודה להם. הנשיא נהנה מהמראות הלבנים ומהשלג יחד עם כל תושבי ירושלים ואמר: "אני מתרגש היום ושמח יחד עם כל תושבי ירושלים שחיכו וציפו כל כך הרבה זמן לשלג המבורך הזה. בירושלים היום הטבע נדיב ונפלא, העיר אמנם יפה בכל צבע אך מאד מיוחדת בלבן- זוהי ירושלים של השלג, הלבן היפה המאחד את ירושלים בלב, ברגש ובנפש".

"בירושלים היום הטבע נדיב ונפלא". פרס והבובה (צילום: גדעון שרון)
"בירושלים היום הטבע נדיב ונפלא". פרס והבובה (צילום: גדעון שרון)

הנשיא הוסיף ואמר: "אני יודע שכולם מהללים ומשבחים את נופיה של שוויצריה אבל היום יש לנו גאווה ישראלית, אני מזכיר לכולם שהמראות הנהדרים הללו הם שלנו, אלו המראות המדהימים של ארץ ישראל".

בסיום דבריו התייחס הנשיא לסבל הרב שעוברים חלק מתושבי ישראל, בשל הפסקות החשמל ונזקי מזג האוויר הסוער ואמר: " אני יודע שיש אזרחים הסובלים כעת, אני רוצה לחזק את ידם ולקוות שהחיים הרגילים יחזרו למסלולם במהרה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן