Skip to content

אני ממש מקנא במצביעי הימין – להם יש מטרה

מצביעי קינג כלכליהו חדורי מטרה כמו מנהיגם, כי שם מונחים בחדווה הג'ובים השמנים של לבנת וחבריה ומחכים רק להם. הם מבינים שבלי ביבי אין כסף, אין תפקידים, אין אירועי מדינה יקרים להחריד ושרית חדד בשני שירים של 80 אלף שקל שאתם ואני שילמנו. יש להם מטרה ברורה - הכסף שלי ושלכם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כולנו מכירים מתוך שינה את הציטוט "המטרה מקדשת את האמצעים" ומשתמשים בו חופשי ללא קשר, דאחקה שכזו. מטרה פוליטית יש אחת – להיות בשלטון, ואין מטרה אחרת.

כל פוליטיקאי שיגיד לכם שיש לו עניין להיכנס בשביל לשרת את הציבור הוא אדם שמחפש ג'וב נוח בלי לעבוד.  כי מי מעניש ח"כ שלא עובד כל עוד הוא מבלה במועדונים, סועד נפשו בחתונות ובר מצוות וסתם נזרק על אנרגיות טובות מהקהל באירועי הסתה אלימים נגד כל מי שהוא שונא? אתם מענישים? לא, אתם נושאים אותם על כתפינו הלאומניות, ע"ע 2013 מירי רגב פינת אלקין, רק כי אתם לא זוכרים את 1995 ביבי שרוקד על הדם.

הם יודעים, הפוליטיקאים, שהמטרה חשובה ואין אחרת, השלטון הוא המטרה ורק השלטון, כי בלי השלטון אין זרקורים, אירועים, טיסות, כיף של החיים במימון מלא על חשבוני וחשבונכם, וזה עוד בקטנה. בלי שלטון אין פנסיה אצל הטייקונים. תראו לי חבר ממשלה אחד שאינו עשיר. הרע מכל הוא שאתם מאמינים להם שהם יודעים מה המטרה – חזק, עטרה, משיח, ביחד, איראן.

ביבי (צייר: מאיר מירב)
חגים ומועדים (צייר: מאיר מירב)

"מכשולים הם הדבר המפחיד שאתה רואה ברגע שאתה מסיט עיניך מהמטרה" – הנרי פורד. הוא דיבר אל קינג ביבי, שמיישם את המנטרה הזו השכם וערב. מה לו לביבי ולאופוזיציה, הרי הוא נמשח על ידי בוחריו להנהיג, ורק להנהיג. אם יסיט את מבטו לרגע אחד מהמטרה הוא יראה בטעות לבוחריו כי במשמרתו הארוכה מדי הכלכלה מתרסקת ומתנפצת, הביטחון הוכח כפיקציה והחמאס ניצח, אין כלום וכלום יהיה לעולמי עד מול איראן, החינוך ברמה על גבול הפיגור הלאומי כי שר החינוך משקר ביודעין לעם ולעולם על נתוני מבחנים. כל נהג מצוי יודע שמשבע בבוקר ועד עשר  כדאי להצטייד בקפה גדול לדרך, בעיתון יומי, או לעבור לטל ואביעד. אפשר אפילו אפילציה ניידת, כי זמן יש בשפע בפקקים. קינג ביבי חדור מטרה שלטונית, ועל כל אלה הוא יגיב בירושלים בירת ישראל ואיראן, כי האמת היא לא המטרה – יש אצל ביבי אמת אחרת.

המצביעים של הראשון-לזהות-הכל מצופים דבש ונוטלה. גזירות כלכליות? פחחחחח, אנחנו לא משלמים מיסים, זה מעמד הביניים משלם. מצע בחירות? זה לעיתונאים משועממים. באמא'ש'כם, זה ביבי, מי מאמין לו? הם יודעים את האמת שמאחורי המטרה, כי המטרה להיות בשלטון היא-היא  האמת.

הם יודעים מי דואג להם בעיריות, בהסעות, בלשכות, בחשבוניות

מצביעי קינג כלכליהו חדורי מטרה כמו המנהיג הנערץ, כי שם מונחים להם בחדווה הג'ובים השמנים של לבנת וחבריה ומחכים רק להם. הם מבינים שבלי ביבי אין כסף, אין תפקידים, אין אירועי מדינה יקרים להחריד ושרית חדד בשני שירים של 80 אלף שקל שאתם ואני שילמנו. הם יודעים מי דואג להם בעיריות, בהסעות, בלשכות, בחשבוניות. הם מבינים מה המטרה שלהם, וגם אותם אי אפשר להסיט. זו האמת שלהם, והם רצים איתה למרחקים ארוכים. הם לא הטיפשים שאינם רואים שהמדינה מתרסקת, הם הגאונים שאוספים את הכסף שעף למדינה מהכיסים ובורחים איתו לקזינו בפראג. הם מבריקים, חכמים נחושים ומלוכדים, מחזיקם את ביבי כמו תמנונוני בתקשורת, על פי עו"ד אלדד יניב. אני מקנא בהם. יש להם מטרה ברורה, וזה הכסף שלי, שלכם.

הראשון לזהות את המטרה השלטונית כי אין בלתה, לאחר שנות מפא"י ושפירא, היה אריה דרעי. כבר אז ידע איפה הכסף. ויאיר לפיד, אל תחפש יותר, פשוט תשאל את דרעי בישיבת הממשלה הבאה. תבקש כיסא לידו, לפחות תשלים השכלה, ותתכונן טוב יותר לראיון מולו בפעם הבאה, כדי שהוא לא יסמרטט אותך בשידור חי. דרעי הבין שהקיפוח של דוד לוי שווה זהב, רק דוד לוי לא ידע לקחת. אפשר לחשוב שבשלטון אין "מזרחיים" אם מישהו אי פעם ביקר בעירייה ממוצעת בישראל. דרעי גזר את הקופון העדתי, וישב שנתיים. עכשיו הוא יידע לא לשבת. קופון מצופה פלטינה. אז פלא שדרעי להוט כבר עכשיו לחתום חוזה קבע בממשלה הבאה, כל עוד הוא שר הפנים? מעניין אותו שמירת השבת? לא. גם לא שרצים וטומאה בצלחת, לא שנאת אשכנזים באלעד, לא גיוס בחורי ישיבות. המטרה מקדשת את דרעי, ודרעי סופר את הכסף הגדול להיות מר"ן אחרי שעובדיה יוסף יעלה למו"מ אם ייכנס לגן עדן או לא. למצביעים של דרעי אין מטרה, במקום זאת יש להם רק פקודה לביצוע – אחרת יקללו אותם. תראו איזו משמעת צבאית אנחנו מפספסים.

בנט למד היטב להיות ביבי גירסת אייפון. כמו צעצוע של בחירות,
הוא צבעוני, עשיר, מצפצף על החוקים, מצטלם היטב גם בארץ נהדרת,
יודע פייסבוק ושירים לא רק של שבת

הסרוגים הם תלמידיו הפוליטיקאים המצטיינים של ביבי, שמקיימים יופי את "עלה התלמיד על רבו", רם כי "ויקומו המלפפונים ויכו את הגנן" יותר מתאים כאן. הבית היהודי מקצר בשנות דור את המטרה השלטונית שלו, וכל שאר הנקצרים שבדרך לא חשובים. הוא בונה עתיד של מדינת ישראל משיחית, יהודית-טהורה, מתעבת אדם שאינו כמוה, עם חוקי הפרדה ברורים בין המינים מגיל שלוש, שלא נדבר על בין הגזעים והצבעים והומואים "במתקני הבראה". גם תפילות חובה בכל בוקר בכל בית ספר בארץ, ובגדים ארוכים לילדות מגיל שש, כי זה כנראה הדבר היחיד שמונע מהרבנים של הבית היהודי מלהתחרמן מהן.

בנט הוא משיח הבחירות של המגה-גזענים

נפתלי בנט (צילם: רפי מיכאלי)
מצביעיו יודעים היטב מה המטרה. נפתלי בנט (צילם: רפי מיכאלי)

בנט למד היטב להיות ביבי גירסת אייפון. כמו צעצוע של בחירות, הוא צבעוני, עשיר, מצפצף על החוקים, מספר בדיחות קרש, מצטלם היטב גם בארץ נהדרת, יודע פייסבוק ושירים לא רק של שבת. בנט מנהיג לילדים כתומים. בנט הוא משיח הבחירות של המגה-גזענים, מסוכנים לעצם קיומנו, ורק רשימת המסתתרים אחריו צריכה להפחיד כל שוחר שלום ודמוקרט. אבל אלו לא מצביעיו. מצביעיו יודעים היטב מה המטרה – כסף להתנחלויות ולבית המקדש, וכסף למנוע שלום. כסף מקבלים מהממשלה, ואין כזה דבר ש"נגמר להתנחלויות".

רק למצביעי המרכז-שמאל אין מטרה פוליטית, כי אין מנהיג עם מטרה כזו. מנהיגים ילדותיים שכולם "רוצים בטובת מעמד הביניים" ולא יכולים למצוא דרך אחת למען מטרה אחת, והנה לכם למה אין מטרה לשמאל. נכלולים שאיבדו את אמוני ונזכרים יומיים לפני הבחירות לזרוק חצי אמרה לאוויר, אחרי שנתפסו להם העיניים והשפתיים מכל המצמוצים וסיבסובי הלחשון (לחש + לשון) למה הם אולי-כזה-בטוח-שלא-אבל-כן יישבו עם ביבי בממשלה. השמאל לא רוצה להיות בשלטון, הוא רוצה להיות עם ביבי בשלטון. כולם יזחלו לביבי, והאין-ספין של יחימוביץ' לא מצליח, מעניין למה (הייוש שלי, אולי כי אכלנו מספיק שקרים מביבי בשביל לזהות שקרים של אחרים שלושה שבועות לפני בחירות ונפילה בסקרים?). רק נשאר לראות את ציפי לבני שמאשררת בשמחה את הכינוי ציפיטפוט, יאיר-הבאנקר-לפיד של ביבי ואלף סיפורים לא ישנו את האמת, יישב עם ש"ס בממשלת ביבי, גם יישב. אילו היו יחד מחליטים על מטרה שהיא השלטון הם היו מנצחים מזמן.

אלוהים, כמה שהמצביעים של השמאל-מרכז מטומטמים פוליטית

לעולמי עד ייזכרו הבחירות האלה כקמפיין הבחירות הגרוע ביותר בהיסטוריית הבחירות של העולם, כי אם לא מנצחים, הרי שאתם מפסידים. העובדה שתכנסו לכנסת אינה הצלחה, היא כישלון, רק לא בישראל. שלי-יאיר-ציפי יכולים אפילו להפסיד היום לאסד בבחירות חופשיות בסוריה תחת חסות האו"ם. אלוהים, כמה שהמצביעים של השמאל-מרכז מטומטמים פוליטית, ואחוזי ההצבעה הנמוכים רק מעידים על כך.

"לעיתים אדם נשאר נאמן למטרה רק משום שהיריב לא מפסיק להיות אטום" – פרידריך ניטשה לא ידע כי הוא צופה את שלי-יאיר-ציפי, משולש הבאנקר של ביבי (סליחה ממעריצי ניטשה).

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן