Skip to content

מתווך דירות נעצר בנתב"ג בחשד להונאת לקוחות

החשוד נעצר לאחר שלקוחות התלוננו שרכשו דרכו דירות בבניין שלא קיים והעבירו לידיו מאות אלפי שקלים. בין ה"נעקצים" מאמן הכדורסל פיני גרשון ושחקן הכדורסל מורן רוט. המשטרה מנסה לאתר נפגעים נוספים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חשד להונאת נדל"ן בתל אביב. מתווך דירות מוכר בתחומו נעצר היום (חמישי) בנמל התעופה בן גוריון כשניסה לצאת מהארץ, ככל הנראה כשניסה להימלט. לפי החשד המתווך מכר ללקוחותיו דירות "על הנייר", זייף חוזים וניסה להימלט כשהדבר נודע לאלו שנעקצו על ידיו במאות אלפי שקלים.  בין הקורבנות לכאורה, הפרשן ומאמן הספורט הנודע פיני גרשון ושחקן הכדורסל מורן רוט.

נעקץ? פיני גרשון (צילום: ויקימדיה)
נעקץ? פיני גרשון (צילום: ויקימדיה)

עד כה הוגשו למשטרה ארבע תלונות על מעשי ההונאה, אך במשטרה חושדים כי אנשים נוספים נפלו קורבן למעשים. מחקירת האירוע עולה כי החשוד, מ.ע, סוכן נדל"ן מוכר בתחומו, זייף לכאורה חוזי מכירה ומכר דירות פיקטיביות. על פי החשד הוא הציע ללקוחותיו לרכוש דירה בבניין בשלבי תכנון וטען כי יש לו בלעדיות על נושא השיווק. בדרך זו שילשל לכאורה לכיסו מאות אלפי שקלים.

עוד עולה, כי חלק מההמחאות שהחשוד נטל מלקוחותיו הועברו על פי החשד לשוק האפור כדי לכסות חובות, וכי את חלקן הוא הספיק לפדות. יצוין כי החשוד מוכר מאוד בתחומו, ביצע בעברו עשרות עסקאות וגיבש לו שם מכובד ומהימן. ההערכה היא שככול הנראה הסתבך בחובות לשוק האפור ופעל כך על מנת לכסות את חובותיו.

לקוחותיו, שלא חשדו כי ה"בניין" שהם רוכשים בו את דירת חלומותיהם קיים רק על הנייר, מסרו לידי המתווך המחאות בסכומים נכבדים. החשוד העביר להם כנגד המחאות אישיות של עצמו. רק כשגילו שההמחאות ללא כיסוי, התלוננו במשטרה.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן