Skip to content

"הליכודניקים החדשים" על רגב: מזכירה משטרים אפלים

"הטענה כאילו שאלותיהם של חברי הכנסת, המבוססות על עובדות שנחשפו כבר בתחקיר שפורסם בחו"ל, מסכנת בצורה כלשהי את בטחון המדינה - מקוממת ומגוחכת. בדיוק כמו העובדה שהגברת רגב מכהנת בכנסת מטעם הליכוד"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת הכנסת מירי רגב, שדרשה לחקור ולהעמיד לדין את חברי הכנסת שחשפו במליאה את "פרשת האסיר X", סופגת ביקורת נוקבת על דרישתה – והפעם מתוך הליכוד עצמו.

את חיצי הביקורת מכוונים כלפיה "הליכודניקים החדשים" – קבוצה חדשה שהתארגנה בליכוד כדי להחזירו להיות מפלגה ליברלית לאומית, כפי שהייתה לדבריה בתחילתה. הקבוצה, שהוקמה לפני מספר חודשים ומונה בינתיים כאלפיים מתפקדי ליכוד, יצאה לאחרונה נחרצות נגד הקמת קואליציה עם ש"ס וקראה להקמת ממשלת מרכז ליברלית-ציונית.

הבוקר, בעמוד הפייסבוק שלה, תקפה הקבוצה את ח"כ רגב. "דרישתה של (חברת הכנסת!) מירי רגב לחקור חברי כנסת, משום שהם העזו לשאול שאלות שלא נוחות לשלטון, מקוממת ומזכירה משטרים אפלים", אומרים "הליכודניקים החדשים". "הטענה כאילו העובדה ששאלו שאלות, המבוססות על עובדות שנחשפו כבר בתחקיר שפורסם בחו"ל מסכנת בצורה כלשהי את בטחון המדינה – מקוממת ומגוחכת. בדיוק כמו העובדה שהגברת רגב מכהנת בכנסת מטעם הליכוד – התנועה הלאומית הליברלית".

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן