Skip to content

"קחו אותי למהומות 2013": למען עמותת קרן דולב לצדק רפואי

ההכנסות מהמופע מוקדשות כתרומה לעמותה, הפועלת לקידום הזכויות הרפואיות של כלל הציבור בישראל ומעניקה ייצוג משפטי חינם לחולים הנאבקים במערכת הבריאות למימוש זכותם לטיפול רפואי. האמנים שיופיעו השנה: איזבו, אסף אבידן, כל החתיכים אצלי, מארינה מקסימיליאן ושי דיבו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מופע הרוק 'קחו אותי למהומות 2013' יוצא לדרך זו השנה החמישית. המופע, שמאגד על במה מרכזית אחת אמני רוק ישראלים, הפך למסורת שנתית ייחודית ולאבן שואבת עבור אלפי מעריצים וחברים היוצרים יחד מופע אנרגטי וסוחף, מלא אהבה ומחויבות לצדק ושינוי חברתי. האמנים שיופיעו הם איזבו, אסף אבידן, כל החתיכים אצלי, מארינה מקסימיליאן, שי דיבו ודי.ג'יי מיכל שר. המנחה, לירון ויצמן (מהתכנית של גיא פינס) והאמנים משתתפים בהתנדבות ומתוך מחויבות לערכי העמותה. 

המופע יתקיים במועדון בארבי תל אביב (קיבוץ גלויות 52, ת"א) ביום ראשון, 3 במרץ 2013. פתיחת דלתות בשעה 20:00. עלות הכרטיס למופע תעמוד על 50 שקלים. ההכנסות מוקדשות כתרומה למען עמותת "קרן דולב לצדק רפואי", הפועלת לקידום הזכויות הרפואיות של כלל הציבור בישראל, ומעניקה ייצוג משפטי חינם לחולים הנאבקים במערכת הבריאות למימוש זכותם לטיפול רפואי.  

מופע רוק מסורתי לזכרה של קרן דולב ז"ל 

המסורת של מופע רוק שנתי נובעת מתוך נאמנות לאישיותה והליכה בדרכה של קרן דולב ז"ל, שעל שמה נקראת העמותה. קרן נפטרה בינואר 2007, כשהיתה רק בת 26, לאחר שנתיים וחצי של מאבק עיקש במחלת הסרטן. נחישותה, אומץ ליבה, האופטימיות ואהבת החיים, שכל כך אפיינו אותה, מהווים עבור חברי העמותה מקור השראה. 

האירוע נושא את השם "קחו אותי למהומות", סלנג שבאמצעותו ביטאה קרן את התלהבותה ממסיבות והופעות רוק שוות במיוחד. 

המטרות העיקריות אותן מעוניינים להשיג פעילי העמותה הן העלאת המודעות הציבורית לזכויות רפואיות בישראל ולצורך במאבק התמידי להשיגן ולהרחיבן; חשיפת הציבור לפעילות העמותה, מתוך כוונה לעודד חולים נוספים לפנות ולקבל ייעוץ וייצוג משפטי חינם, בכל מקרה בו הם לא מקבלים את הטיפול הרפואי או את התרופות הנדרשות על מנת לשפר את מצבם הבריאותי ואף להציל את חייהם; וכמובן הנצחת השמחה, העשייה והרוח החיה של קרן. המופעים הקודמים זכו להצלחה רבה בשנים הקודמות ותרמו רבות לחשיפת העמותה לציבור הרחב.

בנוסף לייצוג משפטי חינם לחולים הנאבקים במערכת הבריאות על מנת להשיג את זכותם הבסיסית לטיפול רפואי, מגישה העמותה תביעות עקרוניות, הן באמצעות עתירות לבג"ץ והן באמצעות ייצוג חולים בבתי משפט. בזירה זו השיגה העמותה מספר תקדימים משפטיים שהשפיעו באופן מהותי על מערכת הבריאות בישראל ועל זכויות החולים. 

העמותה מעניקה את שירותיה בחינם לכלל החולים הזקוקים לה, באמצעות צוות עורכי דין ופעילים נוספים, התורמים מזמנם ומייצגים חולים בהתנדבות בבתי משפט ובוועדות חריגים לאורך כל השנה, ללא שכר, ללא משרדים וללא תקורה.

מכירת כרטיסים בערב המופע בלבד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן