Skip to content

נציגי הצלב האדום ביקרו את הפצועים הסורים בבי"ח זיו

רופא של הצלב האדום קיבל עדכון לגבי מצבם של הפצועים מרופאי בית החולים שמטפלים בפצועים ולאחר מכן נפגשו הנציגים עם הפצועים ללא מתווכים. עקב הפרסומים בעולם, אזרח מצרי פנה למרכז הרפואי זיו בבקשת סיוע רפואי לאחיו שנפגע במהלך המהפכה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נציגי הצלב האדום הגיעו אתמול (20.02.2013) לבקר את שבעת הפצועים הסורים המטופלים במרכז הרפואי זיו. אחד מן הנציגים, רופא של הצלב האדום קיבל עדכון לגבי מצבם של הפצועים מרופאי בית החולים שמטפלים בפצועים ולאחר מכן נפגשו הנציגים עם הפצועים ללא מתווכים. 

מצבו של פצוע אחד נותר קשה אך יציב. הוא מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ כללי כאשר הוא מורדם ומונשם, לאחר שנותח בשנית. מצבם של ששת הפצועים הנוספים, הסובלים מפגיעות ירי ורסיסים בגפיים ובבטן, מוגדר בינוני. 

משמאל לימין- ד"ר קלין שפירא- סגן מנהל המרכז הרפואי זיו, ד"ר אלכסנדר לרנר מנהל מחלקה אורטופודית ונציגי הצלב האדום בביקורם היום אצל הפצועים הסורים במרכז הרפואי זיו (צילום: יח"צ)
משמאל לימין: ד"ר קלין שפירא - סגן מנהל המרכז הרפואי זיו, ד"ר אלכסנדר לרנר מנהל מחלקה אורטופודית ונציגי הצלב האדום בביקורם היום אצל הפצועים הסורים במרכז הרפואי זיו (צילום: יח"צ)

ד"ר קלין שפירא, סגן מנהל המרכז הרפואי זיו, שהתלווה לביקור אומר, כי רופא הצלב האדום היה שבע רצון ממצבם של הפצועים ומן הטיפול והיחס להם הם זוכים. "נציגי הצלב האדום קיבלו סקירה מן הרופאים המטפלים לגבי מצבם של הפצועים והיו שבעי רצון. הם נפגשו עם הפצועים, שוחחו איתם ונוכחו כי הם מטופלים היטב. הם הודו לצוות ולמדינת ישראל על הצעד ההומניטרי בטיפול בפצועים", אמר ד"ר שפירא. 

בתוך כך, להנהלת המרכז הרפואי זיו הגיעה פנייה בדואר אלקטרוני מאזרח מצרי, אשר הבין דרך אמצעי התקשורת על הטיפול בפצועים הסורים וביקש לבדוק האם המרכז הרפואי זיו יסכים לטפל גם באחיו הצעיר שנפצע במהלך המהומות במצרים.

בפנייה נכתב, כי האח, צעיר בן 21 מקהיר, נפגע מירי בראשו במהלך הפגנות המהפכה במצרים ומאז נמצא בקומה. הנהלת המרכז הרפואי זיו השיבו לאזרח המצרי, כי עקב אופי הפציעה נראה כי אחיו זקוק לטיפול נוירו-כירורגי, אך לצערם אין בבית החולים מחלקה כזו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן