Skip to content

היועמ"ש הורה על חקירה באזהרה בעניין השופט המכה

לאחר שלושה ימים בהם הסיפור מתפרסם בתקשורת, החליט היום היועץ וינשטיין לאשר למשטרה לחקור את השופט החשוד בהכאת ילדיו. בעניין התמשכות ההחלטה נמסר ממשרד המשפטים: "אנו מביעים צער על כך שהטיפול בנושא והבירורים השונים שהיועמ"ש ביקש לברר לצורך השלמת התמונה, התארכו מעבר לנדרש בעניין שכזה, בין היתר, עקב תקלה משרדית"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין החליט לאפשר חקירת משטרה בעניין השופט החשוד בהכאת ילדיו. לפי משרד במשפטים, הגיעו היום (חמישי) תשובות לבירורים שונים שהיועץ ביקש לבצע. "במסגרת זו", אומרים במשרד המשפטים, "הגיע מכתב  מהמשטרה, שלפיו עמדת המשטרה בפרשה זו הייתה ונותרה כי יש לחקור את השופט באזהרה. לעמדה זו צורף מכתב של גורמי הרווחה, המעדכן לגבי מצבם הנוכחי של הילדים. נוכח אלה, קיים היועץ התייעצות בלשכתו לגבי המשך הטיפול בפרשה".

ויינשטיין (צילום: ויקימדיה)
הורה על חקירה באזהרה. וינשטיין (צילום: ויקימדיה)

וינשטיין נוכח לדעת כי פרקליטות המדינה תמכה אף היא בהמלצת המשטרה  ולכן "לאחר ששקל את מכלול נסיבות העניין בעת הזו, לרבות אלה הכרוכות בסיטואציה משפחתית מורכבת ורגישה זו, החליט היועץ המשפטי לממשלה להורות על חקירתו של השופט באזהרה". הודעה על החלטת היועץ המשפטי לממשלה נמסרה לנשיא בית המשפט העליון.

עוד מוסרים מדוברות המשרד: "בלי להיכנס לפרטי החקירה, מצאנו לנכון לציין, כי לחלק מן הפרסומים אשר פורסמו בפרשה זו בנוגע לאופי המעשים המיוחסים לשופט הנילון – אין בסיס בחומרי החקירה שנאספו עד כה". 

בכל הנוגע לשאלה מדוע התעכבו שיקולי היועץ המשפטי במשך כשלוש שנים עד להחלטתו היום לאפשר חקירת משטרה, נמסר: "באשר לעיכובים שחלו בטיפול בפרשה, אנו מביעים צער על כך שהטיפול בנושא והבירורים השונים שהיועץ המשפטי ביקש לברר לצורך השלמת התמונה, התארכו מעבר לנדרש בעניין שכזה, בין היתר, עקב תקלה משרדית. עם זאת, היועץ המשפטי סבר כי בפרשה משפחתית רגישה  שכזו ראוי לערוך השלמות ובירורים נדרשים, בטרם קבלת החלטה בנדון".

 

1 Comment

  1. Dubi
    1 במרץ 2013 @ 12:56

    מה עם כל האנשים שנשפטו אצלו בשנים האחרונות?????
    הרי הוא טוען בעצמו שלא היה במייטבו…..
    ש ע ר ו ר י ה!!!!!!!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן