Skip to content

הכל על התות

משרד החקלאות פותח את שעריו ומזמין את הציבור ליום פתוח בנושא תות שדה: רוצים לטעום זנים חדשים של תות שדה? לראות תצוגה מרהיבה של זני תות שדה שונים ומגוונים? ללמוד על ענף שלם הנלחם במזיקים באמצעות אויבים ביולוגיים טבעיים (הדברה ביולוגית)? כל אלה ועוד ביום הפתוח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

תותים תלויים בחממות של אורי אלון מ"דרך הסלט" במושב תלמי יוסף בחבל הבשור שבערבה: שיטה מתקדמת לגידול, המרחיקה את המזיקים (צילום: עירית רוזנבלום)
תותים תלויים, בחממות של אורי אלון מ"דרך הסלט" במושב תלמי יוסף שבחבל הבשור: שיטה מתקדמת לגידול, המרחיקה את המזיקים. (צילום: עירית רוזנבלום)

תות שדה נחשב לפרי רומנטי, מתוק, קינוח בריא ומזין, מלא בוויטמינים ומינרלים. אם גם אתם נמנים עם אוהבי התותים, דואגים לבריאותכם ורוצים ללמוד על הממתקים הטבעיים של הטבע – משרד החקלאות ופיתוח הכפר מקיים ימים פתוחים לציבור הרחב, חינם, בכל פעם בנושא אחר.

היום הפתוח הקרוב, שיתקיים ביום השני הבא, ה-11 במרץ, יתמקד בתות שדה. ליום הפתוח אחראיים שירות ההדרכה והמקצוע (שה"מ) במשרד החקלאות, בשיתוף מועצת הצמחים, והוא יתמקד בזנים של תות שדה ממגוון סוגים ומינים, בדגש על הפן הבריאותי של הפרי.

היום הפתוח יתקיים במתחם גידול תות השדה בקלנסווה (שלטי הכוונה וסדרנים יהיו במקום, בין השעות 10:00 בבוקר ועד 15:00 אחר הצהריים). ביום זה קורא המשרד לכל אוהבי התותים להגיע, להתרשם, לטעום, ליהנות וללמוד דברים חדשים. הכניסה ליום הפתוח חופשית, ללא תשלום.

מה במסגרת היום הפתוח?

אפשר יהיה להתרשם ולטעום ממגוון זנים חדשים ומוכרים כאחד של תות שדה, לצפות באופן גידולו בישראל, ללמוד על תכונותיו הטובות ועל החשיבות הבריאותית של צריכת תותים בעידן השפע, להתרשם משיטת ההדברה הביולוגית באמצעות אויבים ביולוגיים טבעיים ועוד.

היום הפתוח מתאים למבוגרים, לילדים, למשפחות ולכל המעוניינים. הכניסה חופשית.

ההרשמה באחד מהטלפונים הבאים: הילה, אשת הקשר בשירות ההדרכה והמקצוע, טל': 03-9485321; אחמד מתאני, איש הקשר במועצת הצמחים, טל': 050-7287407.

פרטים נוספים באתר האינטרנט של משרד החקלאות ופיתוח הכפר – www.moag.gov.il.

[related-posts title="כתבות קודמות בנושא תיירות חקלאית"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן