Skip to content

רובי סער, אקדחים ומכוניות נתפסו במבצע משטרתי בדרום

הבוקר פשטה המשטרה בכוח מתוגבר על ישובי בדואים בדרום. המשטרה לכדה מאות בלוני גז, נשקים, תחמושת וכסף רב. בהזדמנות זו ניתנו יותר ממאה דוחות חנייה ונעצרו שוהים בלתי חוקיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יותר מ-400 שוטרים פשטו היום השכם בבוקר (רביעי) על בתיהם של חשודים באחזקת אמצעי לחימה ורכוש גנוב בנגב. במשטרה אומרים כי זהו אחד מהמבצעים הגדולים שידע המחוז הדרומי והכינוי שניתן לו: "שילוב זרועות".

המבצע התנהל ביישובים הבדואים המוכרים ובפזורה. בסיומו נמסר כי אותרו חמישה כלי רכב גנובים, 300 אלף שקלים במזומן, שישה אקדחים, שני רובים, 420 בלוני גז החשודים כגנובים ושכפ"ץ צה"לי. כמו כן נעצרו 17 חשודים ואותרו 38 אנשים המוגדרים "דרושי חקירה" בעבירות שונות. במהלך המבצע נעצרו 26 שוהים בלתי חוקיים וניתנו 118 דו"חות תנועה.

אחד המבצעים הגדולים בדרום (צילום: משטרת ישראל)
המשטרה פשטה על בתי חשודים (צילום: משטרת ישראל)
בין השאר נתפס כסף רב (צילום: משטרת ישראל)
בין השאר נתפס כסף רב (צילום: משטרת ישראל)
נתפסו נשק ותחמושת (צילום: משטרת ישראל)
תחמושת שנתפסה (צילום: משטרת ישראל)

מפקד מחוז דרום, ניצב יורם הלוי, אמר כי הפעולה כולה נעשתה לטובת הציבור, "שיראו שיש להם משטרה חזקה". הוא הוסיף, כי "זהו מבצע ראשון מסוגו במחוז ומתוכננים השנה מבצעים נוספים בסדר גודל דומה בכל המרחבים והתחנות במחוז".

מפקד תחנת עיירות, סגן ניצב יניב שלמה, הסביר כי ההכנות למבצע נערכו במשך שבועיים. ביישוב ערוער הצטרפו לאנשי המשטרה גם אנשי איכות הסביבה ומע"מ. מידע מודיעיני הצביע על בית שבו הוסלק רובה M-16. לאחרי חיפושים איתרו שוטרי היס"מ אקדח גלוק, מחסנית ומחסנית של M-16. הנשק אכן היה מוסלק במטבח, תלוי עם חוט ברזל מאחורי ארון.

1 Comment

  1. הניה
    13 במרץ 2013 @ 20:28

    טוב מאד אך לא די בכך!!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן