Skip to content

ניסה לאנוס את בתו הקטינה וישב שמונה שנים בכלא

גבר שבעברו ישב שנים ארוכות על ניסיון רצח של אשתו הראשונה, יחזור לתקופה ארוכה לכלא על ניסיון אינוס ומעשים מגונים בבתה בת ה-12.5 של זוגתו הנוכחית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עבריין שישב שמונה שנים בכלא על ניסיון לרצוח את אשתו הראשונה באמצעות סכין, ירצה עוד שמונה שנות מאסר בגין ניסיון אינוס ומעשים מגונים בנסיבות מחמירות בבתה הקטינה של בת זוגו הנוכחית. בנוסף, הוא יפצה את הקטינה ב-30 אלף שקלים וישלם 5,000 שקל קנס לבית המשפט. כך פסק היום (חמישי) בית המשפט המחוזי בנצרת.

מדובר בגבר בן 48, תושב הצפון, שהורשע בעבירות שעשה בבתה בת ה-12.5 של זוגתו הנוכחית,  כאשר זו הגיעה לבית אמה בחופשת חג מהפנימייה בה היא שוהה. הוא ניצל את החופשות לביצוע סדרת עבירות מין בהן הורשע.

הרכב השופטים, אסתר הלמן ובנימין ארל,  בראשות נשיא בית המשפט, יצחק הכהן, אמר היום כי הגבר ביצע את העבירות כשהוא מנצל לרעה את "היותה של הקטינה בתה של בת הזוג של הנאשם, אשר איננה מתפקדת כהורה מן השורה… תוך ניצול חולשתה בשל גילה הצעיר, מערכת היחסים שלה עם אמה ועם הנאשם, תלותה בנאשם והאמון שרחשה לו".

בית המשפט ציין לחומרה כי ביצוע המעשים נעשה  כ"סדרה ולא כמעידה חד פעמית". עוד ציינו השופטים בגזר הדין, כי החמרה נוספת בעונשו באה בשל האיומים שלו נגד הקטינה כי אם תאזור אומץ ותתלונן, הוא יפגע  בה ובבני משפחתה, איומים שהם בעלי משמעות נוכח עברו הפלילי.

1 Comment

  1. הניה
    14 במרץ 2013 @ 20:03

    החברה שלנו מוצפת סוטי מין, מכל הסוגים. חלאות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן