Skip to content

צעירים נפגעו קשה במסיבת טראנס בים המלח

צעיר וצעירה איבדו את הכרתם במהלך המסיבה, שנערכה בשבת סמוך לחמי עין גדי בים המלח. צוותי מד"א שהגיעו למקום הנשימו אותם וייצבו את מצבם. השניים פונו במצב קשה במסוק למרכז הרפואי סורוקה ואושפזו ביחידה לטיפול נמרץ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשבת בצהריים הזעיקו מאבטחים של מסיבת טראנס בטבע את מד"א נגב ודיווחו על צעיר וצעירה שאיבדו את הכרתם במהלך המסיבה, שנערכה סמוך לחמי עין גדי בים המלח. צוותי מד"א שהגיעו למקום הנשימו אותם וייצבו את מצבם. השניים פונו במצב קשה במסוק למרכז הרפואי סורוקה ואושפזו ביחידה לטיפול נמרץ. מסיבת הטבע קיבלה את כל האישורים הנדרשים. משטרת ערד פתחה בחקירה.

מסיבת טראנס בטבע (מקור: יו טיוב)
מסיבת טראנס בטבע (מקור: יו טיוב)

ד"ר ניצה היימן-נוימן, סגנית מנהל בית החולים וחברת מועצת העיר: "השניים לא מכירים זה את זה. הם הגיעו מונשמים ובמצב קשה אך יציב לבית החולים. לקראת שעות הערב חל שיפור במצבה של הבחורה והכרתה שבה אליה. היא סיפרה כי עד כמה שהיא יודעת היא לא לקחה כלום ולא שתתה כלום. הכרתו של הצעיר לא שבה אליו עדיין  והוא מונשם ומורדם". עוד אמרה: "אנחנו מתריעים שוב ושוב שהצעירים האלה לא יקחו חומרים בלתי רצויים ולא ישתו מבקבוקים פתוחים".

סמי לוי, תושב באר שבע, משתמש בסמים לשעבר שנגמל, משמש עתה כמדריך ויועץ למכורים ברשות למלחמה בסמים: "ללא קשר למקרה המצער ואני לא מכיר את השניים, אני רוצה לציין כי מסיבות הטראנס הם מושכות ונחשבות אך מסוגלות להיות מלכודת דבש לצעירים נאיביים המחפשים התפרקות טוטלית, כאשר המניע הוא שייכות לקבוצת השווים שהם המבלים במקום. כאשר אין חשיבה לטווח רחוק התוצאה יכולה להיות קשה מאוד. הכרתי אנשים שבמהלך מסיבה כזו עשו שימוש מאסיבי בחומרים אסורים וסיימו את חייהם או במקרה הטוב – קיבלו כרטיס לכיוון אחד לבית חולים פסיכיאטרי".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן