Skip to content

רותי נבון, החשמל עדיין זורם

כאילו לא עברו 40 שנים שהיא על הבמה: רותי נבון שרה, בועטת ומלהיבה כמו בימים הטובים. יובל אראל היה עם הקהל הרב במופע החגיגי, שפתח את חגיגות ה-40 בתיאטרון גבעתיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
דיווה. נבון, השבוע, בתיאטרון גבעתיים. צילום: יובל אראל

רותי נבון היא דיווה, כוכבת בכל המובנים. בשנות השבעים של המאה שעברה פרצה לתודעה לאחר שירות בצוות הווי פיקוד הדרכה, משם המשיכה ישירות למחזמר "אל תקרא לי שחור", שהציג כ- 700 פעמים, ממנו זכור השיר האלמותי "יום יבוא", סוג של ריתמ'נ בלוז. רותי נבון הייתה התקווה הגדולה של עולם הבידור הישראלי, הקריירה שלה המשיכה לנסוק בעקבות שיתופי פעולה עם צביקה פיק והשקת מספר להיטים מאותה תקופה ביניהם "הרקדן האוטומטי", "בין האצבעות", "חשמל זורם בכפות ידייך", "גשם בעיתו" אשר הפכו ללהיטים. אבל התקווה נמוגה עם השנים או פשוט מיצתה את עצמה.

קולה של רותי נבון הצבוע בצבעי הגרוב השורשי האמיתי הוביל אותה למסע ברחבי אמריקה, במהלכו הספיקה להתקרב לאמונה הדתית ולחזור בתשובה, ולבסוף השתקעה שם ואף הקימה משפחה. בפתחה של המאה הנוכחית שבה רותי לישראל והשיקה אלבום הכולל ביצועי ג'אז משולבים בלהיטים מהעבר והוכיחה כי קולה עדיין נישא ברמה.

קול עמוק ואנרגיות טובות. נבון. צילום: יובל אראל

מזה 40 שנה שרותי נבון מופיעה בארץ ואף בעולם, ולכבוד יום הולדתה ה-62 היא חוגגת את הקריירה העשירה בהופעות חגיגיות עם אורחים רבים. השבוע היא פתחה את "חגיגות ה-40" בתיאטרון גבעתיים, ואירחה יוצרים ואמנים מתחומי המוזיקה, התיאטרון, הקולנוע והטלוויזיה. ביניהם אוהד שרגאי, יוצא "כוכב נולד", ניקי גולדשטיין, לאה שבת ושרי.

נבון שומרת על הקול העמוק והאיכותי, ועל האנרגיות שתמיד אפיינו אותה – כאילו הזמן עצר מלכת ולא עברו 40 שנים. הקהל הרב שמילא את האולם הצטרף לשירים המוכרים ונענה למחוות של רותי במהלך המופע. חגיגה מוזיקלית, שבסיומה יצאו הצופים מלאי חוויות.

פלייליסט: בין האצבעות, פרחים בקנה, חשמל זורם, וולנטינו (עם אוהד שרגאי), ראש כרוב (עם אוהד שרגאי), Natural Born Woman, כה נסחפתי, Listen (בביצוע סולו של ניקי גולדשטיין), הרקדן האוטומטי (דואט עם ניקי גולדשטיין), חולם על נעמי, Think, תמיד יחכו לך (ביצוע סולו של לאה שבת), חתיכת שמיים (דואט עם לאה שבת), Yesterday (בליווי גיטרה של הנער יובל רום), זו את, גשם בעיתו, דם חם (ביצוע סולו של שרי), Rolling on the River (דואט עם שרי), יום יבוא (עם כל האורחים).

הדרןGreatest  Love (מחווה לזמרת המנוחה וויטני יוסטון), שיר למעלות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן