Skip to content

המשטרה חשפה: יש הסכם עם שאול גנון ולכן שוחרר

פרקליטו של החשוד שלחץ על ההדק תקף בחריפות את המשטרה על ההסכם שעשתה עם גנון ואמר כי הוכשר כאן שרץ. לטענתו אין זה חוקי שנחתם הסכם עם עד תביעה. חשוד 2, ששמו נאסר לפרסום ונטען כי נאנס בהיותו קטין, ממשיך להכחיש: "איש לא נגע בי. מעולם לא קיימתי יחסים עם גבר". הוא אף ביקש להסיר […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הבוקר (ראשון) נחשפו פרטים נוספים על ידי המשטרה בדיון בהארכת מעצר של שלושת החשודים בפרשת הרצח בברנוער, בבית משפט השלום בתל אביב. חוקר המשטרה, פקד יוני חג'ג', אישר היום כי נחתם הסכם עם עד התביעה, שאול גנון, מנהל הברנוער בעבר, החשוד שתקף מינית בן 15. ההסכם נחתם לפני שחרורו למעצר בית ביום שישי. עוד אמר החוקר, כי זה היה התנאי לשחרורו. גנון, שכפי הנראה לא יועמד לדין, העניק מספר ראיונות לאחר שחרורו למעצר בית, בהם טען לחפותו וביקש לשקם את שמו הטוב.

פקד יוני חג'ג': "גנון נחשד במעשה סדום והוא שוחרר לאחר שנחתם איתו הסכם. על פי ההסכם אנחנו חייבים לשחרר אותו". עוד אמר החוקר, כי עד המדינה, שהקליט את אחד החשודים – כלומר את הצעיר שלכאורה הותקף מינית כשהיה קטין – אמר לחשוד כדי לדובב אותו: "שאול גנון נגע בי".

"אין פה פענוח' פיצוח, אין כלום". מימין, החשוד המרכזי ברצח: חגי פליסיאן

לגבי ראיות המחשידות את החשוד ברצח, חגי פליסיאן, אמר החוקר: "יש הקלטה של החשוד, חגי, שקושר עצמו לאירוע". החוקר הסביר, כי מתוקף תפקידו של גנון בקהילה הגאה, הוא עזר לעד המדינה בייצוג המשפטי בהליך שבמהלכו נעצר ואף ישב בכלא.

במהלך החודש האחרון ביקש חשוד 2 (ב.פ. – הקרוב של חגי פליסיאן, שלכאורה נאנס) מעד המדינה אקדח לצורך פגיעה באדם אחר. ב.פ. כיום בן 19, שהתלונן לאורה על אינוסו בפני חגי פליסיאן, הגיב לכך בבית המשפט ואמר: "אני רוצה לומר דבר אחד, בחיים לא נאנסתי, בחיים אף גבר לא נגע בי! ואני לא חושב שצריך לעשות צו איסור פרסום על שמי. אני מבקש להסיר את הצו. הכל פה שקר וכזב.  זו החלטה שלי, אין לי מה לשמוע ייעוץ מסנגורי. אני מבקש מכונת אמת". עורך דינו, שי שורר, התנגד לבקשת לקוחו לבטל את צו איסור הפרסום על שמו ופרטיו וטען כי למרות דבריו של לקוחו, אמר שאיינו ממליץ על ביטול הצו  והוא עומד על כך שיישאר בתוקף.

השופט עידו  דרויאן החליט בסוגיה: "לעת עתה אותיר את הצו בעינו", אך הוסיף כי לאחר שהחשוד יתייעץ שוב עם סנגורו, הוא רשאי לפנות לבית המשפט וזה יתיר לבטל את צו איסור הפרסום.

לדברי החוקר יוני חג'ג', הייתה התכתבות בפייסבוק בין חגי פליסיאן – האיש שחשוד שלחץ על ההדק -לבין עד המדינה, מי שסייע לו לפי החשד עם פרטים לגבי הברנוער. במהלך ההפעלה של עד המדינה כסוכן סמוי הוא דיבר עם חגי וזה קשר עצמו לאירוע. החוקר: "יש הקלטה של החשוד חגי שקושר עצמו לאירוע. במהלך ההפעלה עד המדינה דיבר על סמים ואקדחים עם החשודים".

"הם לא יודעים איך לצאת מהתיק הזה", אמר עו"ד שרמן, פרקליטו של חגי פליסיאן, בדברי הסיכום להארכת המעצר. לגבי החשדות בהן נחשד מרשו אמר: "אין פה פענוח' פיצוח, אין כלום. יש פיקציה עם חשדות… כשאנו מופיעים אצל אנשי המשטרה הימ"ר, אומרים שיש ראיות לכאורה. במקרה זה אין ראיות. יש ראיות שהן בגדר חשדות". שרמן תקף בחריפות את ההסכם שנחתם עם גנון וטען כי איננו חוקי וכי ההסכם הוא עבירה על החוק. "אני מפנה לחוק העונשין התשל"ז – 1977 – לא יינתן לעד תביעה כסף ולא טובות הנאה גם מצד הסנגור וגם מצד התביעה. המשטרה עברה על החוק".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן