Skip to content

"קיבוץ על החוף" למען קבוצת כדורסל לזכר איתי לוי ז"ל ו"ספיישל אולימפיקס"

השבוע יתקיים אירוע ההתרמה מיוחד במינו, בו תוכלו ליהנות ממסיבה, וגם לתרום לשתי מטרות חשובות: האחת - תרומה לעמותת "ספיישל אולימפיקס", והשנייה - תרומה לטובת הקמת קבוצת כדורסל לזכר איתי לוי ז"ל, שחקן באר-יעקב לשעבר שנפטר במהלך אימון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ביום רביעי הקרוב יתקיים אירוע גיוס כספים לפעילות השוטפת של קבוצת הכדורסל לזכרו של איתי לוי ז"ל וכן לצורך רכישת ציוד עבור קבוצת כדורסל של עמותת "הרצון מנצח" ("ספיישל אולימפיקס"), שאותה מאמן אחד מחבריו של לוי ז"ל, עומר חיים.

בתחילת חודש ינואר 2011 נפטר שחקן מועדון הכדורסל מכבי באר-יעקב, איתי לוי, באופן פתאומי, במהלך אימון שקיימה הקבוצה.

למעלה משנתיים וחצי חלפו מאז, במהלכן פעלו חבריו ומכריו של לוי ז"ל להנציח את שמו: מכבי באר-יעקב, קבוצת הכדורסל בה שיחק לוי ז"ל, שינתה את שם המועדון ל- מכבי "איתי" באר-יעקב; נכתב שיר לזכרו; וחבריו לקבוצה ערכו משחקי ראווה נגד קבוצות שונות לזכרו של לוי.

לאחרונה, התארגנו חבריו והקימו קבוצת כדורסל על שמו – "החברים של איתי" – שתחל את דרכה בעונה הקרובה בליגה ב'. בינתיים הם מתאמנים ומתכוננים. תוכלו למצוא אותם גם בפייסבוק, בדף המוקדש לקבוצה.

עמותת "הרצון מנצח" פועלת  במסגרת ארגון "ספיישל אולימפקיס" העולמי, ומקדמת את הספורט לאוכלוסיות מיוחדות, במטרה ליצור שוויון, העצמה אישית ושיפור המוטוריקה של המשתתפים וגם לקדם שילוב של אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים בקהילה באמצעות פעילות ספורטיבית. בתחילת החודש הוזמנו שתי קבוצות כדורגל "ספיישל אולימפיקס" ממעון אתגר, להשתתף באירוע החגיגי באצטדיון בלומפילד ולהתאמן עם שחקני קבוצת הכדורגל של ברצלונה. בתקופה הקרובה תקיים קבוצת הכדורסל של עמותת "ספיישל אולימפיקס" משחק ראווה מול קבוצת "החברים של איתי".

בעלי הפאב "קיבוץ על החוף" היו מחבריו הטובים של לוי ז"ל, ולפיכך אירוע ההתרמה המיוחד הוא למעשה מסיבה, שתתקיים ביום רביעי הקרוב, 21.8.2013, החל מהשעה 21:00, בפאב שברחוב הטיילת 19 בראשון לציון.

BOGO, אתר אינטרנט שמעודד קנייה עם תרומה לקהילה ("קנייה חברתית"), בבעלותו של עומר חיים, לקח את קבוצת הכדורסל "החברים של איתי" תחת חסותו. את הכרטיסים למסיבת ההתרמה וגם חולצות "החברים של איתי/ספיישל אולימפיקס" ניתן לרכוש דרך האתר. כל ההכנסות מהאירוע מועברות לתרומה. ניתן גם לתרום במקום. 

* * *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן