Skip to content

סוחר מכוניות נשדד בבואו לבצע עסקה עם פלסטינים

תושב חדרה הגיע לצומת הדואר ליד הכפר נעלין כדי לבצע עסקת סחר במכוניות עם שני מקומיים. לאחר דין ודברים קצר הם שלפו אותו ממכוניתו באיומי סכין והוא נותר ללא עסקה וללא מכונית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סוחר מכוניות, תושב חדרה, נשדד אמש (שלישי) בידי שני אנשים, כאשר ניסה לבצע עסקת סחר במכוניות סמוך לכפר נעלין, צפונית למודיעין עלית בשטחים. השניים שדדו ממנו את מכוניתו ונמלטו. השודדים איימו על הסוחר בסכין כאשר הגיע לצומת הדואר הסמוכה לכפר, הוא "נשלף" מתוך מכוניתו ונותר ללא עסקה וללא רכבו הפרטי. הוא עצמו לא נפגע. על פי הדיווח נגנבה מהסוחר מכונית אאודי A6 לבנה מספר רישוי: 23-072-67. 

סוכנות תצפית דיווחה כי הסוחר הגיע אל התנחלות דולב, שם הזעיק את אנשי הביטחון של ההתנחלות ואלו הזעיקו את המשטרה. דובר מחוז ש"י במשטרה, רפ"ק שי דוד, מסר: "תושב חדרה, סוחר רכבים למחייתו, הגיע לבצע עסקת מכירת רכב עם פלסטינים באזור נעלין. לאחר דין ודברים עם הפלסטינים הם כיוונו אותו לצומת הדואר שם נפגשו. במהלך המפגש הוציאו אותו מרכבו וגנבו את הרכב. נפתחה חקירה בתחנת בנימין. באירוע אין נפגעים".

דובר המשטרה התריע לא פעם בפני הציבור שלא להתפתות לעסקאות מזומן שבהן מוזמן הסוחר להגיע לאזורים שונים בשטחים על ידי אנשים לא מוכרים אישית.

1 Comment

  1. צדוק התקוה
    11 בספטמבר 2013 @ 18:09

    טיפש למה הוא ציפה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן