Skip to content

מורה בבני ברק נעצר בחשד כי פגע מינית בתלמידיו

החשוד בן ה-43 מאשדוד יובא היום להארכת המעצר. על פי החשד הוא ביצע מעשי סדום בילדים בני 8 עד 16 במשך תקופה ממושכת. למשטרה ידוע על עשרה מקרים שונים בהם חשוד המורה בתקיפה מינית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מורה בן 43 תושב אשדוד נעצר אתמול (ראשון) בחשד שתקף מינית תלמידים בישיבה בה הוא מלמד בבני ברק. הבוקר הובא לבית משפט השלום בתל אביב להארכת מעצר. במשטרה אומרים כי בחקירתו קשר עצמו המורה למעשים המיוחסים לו.

המורה הושעה מעבודתו לפני שלושה ימים לאחר חשיפת החשדות נגדו. התלונות הגיעו למשטרת מרחב דן דרך גורמי הרווחה בעיר, ולפיהן החשוד נהג לבצע מעשים מגונים ומעשי סדום בתלמידים בני 16-8. בשלב זה של החקירה ידוע לחוקרי המשטרה על עשרה מקרים שבהם חשוד המורה בתקיפה מינית.

בחודש אוגוסט האחרון הורשע הרב מוטי אלון בתקיפה מינית של שניים מתלמידיו ובימים אלו הוא מחכה לגזר דינו.

מורה אחר בן 38 תושב בני ברק, זוכה לפני חודש מאשמת תקיפה של ילד בן 10. המורה הואשם בחודש באוגוסט אשתקד כי במרץ 2011 תקף את הילד בגינה ציבורית בעיר. על פי האישום הוא הכה את הילד והמשיך להכותו גם לאחר שזה נפל על המדרכה, בכה והתחנן שיפסיק.

בידי המשטרה היתה עדותו של עד שעבר במקום, הבחין במתרחש וקרא למכה לחדול ממעשיו. העד גם צילם את המורה באמצעות הטלפון הסלולרי שהיה ברשותו. אלא שהמשטרה התרשלה בהבאת עדי ראייה והסתפקה ככל הנראה בעד הראייה וצילומי הסלולרי. השופטת לימור מרגולין-יחידי מתחה ביקורת חריפה  על המשטרה, וציינה כי לא נעשו ניסיונות אקטיביים לאתר את הילד או מבוגרים אחרים שהיו באותה עת בגינה. "מדובר במחדלי חקירה שהקשו על קבלת תמונה מלאה, ברורה ומהימנה ביחס לאירועים שהתרחשו", אמרה השופטת וזיכתה את המורה מהמיוחס לו עקב חוסר ראיות מספקות. לגבי העד שנתן את עדותו פסקה השופטת כי הוא בעל "דעות קדומות בוטות ומוצקות כלפי המגזר החרדי", ומשכך אין לסמוך על דבריו.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן