Skip to content

נלכד חשוד בן 17 שדרס את מאיר סולומון ברשל"צ והפקירו

אתמול בבוקר חצה סולמון את הכביש בדרכו להתפלל. רכב שהגיח פגע בו ונמלט. היום נעצר הנהג החשוד במעשה, תושב העיר, ואיתו אביו החשוד בשיבוש ראיות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל עצרה היום (שלישי) צעיר בן 17 החשוד כי הוא הנהג הנמלט מתאונת הפגע וברח שאירעה אתמול בבוקר בראשון לציון, בה נהרג מאיר סולומון בן ה-83 בעת שחצה את הכביש. יחד עם הצעיר נעצר אביו, החשוד כי פעל עם הבן לסיכול ושיבוש ראיות. משטרת ישראל הוציאה, באמצעות בית משפט השלום ברחובות, צו איסור פרסום האוסר על פרסום פרטי החשודים וממצאי החקירה. החשודים נחקרו על ידי חוקרי התנועה במרחב השפלה ויובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשל"צ.

אתמול ב-05:30 נפגע סולומון בעת שחצה את הכביש במעבר החצייה בדרכו לבית כנסת בשכונת שיכון המזרח בעיר. מאוחר יותר הוא נמצא מוטל סמוך למדרכה במצב אנוש, ללא רוח חיים. הנהג הפוגע נמלט מהמקום בלי שעצר להגיש לו עזרה ולהזעיק את מד"א או את משטרת ישראל.

כוחות המשטרה בפיקודו של תנ"צ יהודה בן עטר, עבדו מאז וגבו עדויות, אספו סרטוני אבטחה ממצלמות באזור וליקטו חלקי רכב שזוהה ככל הנראה כג'יפ. עד שעות הערב (שני) היה בידיהם מידע על סוג הרכב ועוד. המשטרה ביקשה מהנהג להגיע לתחנת המשטרה ולהסגיר את עצמו תוך ציון אזהרה כי "אם הוא לא יגיע, אנו נגיע אליו". במהלך כל שעות אחר הצהריים עבדו בוחני התנועה של מרחב שפלה יחד עם שוטרי תחנת ראשון לציון וצילמו את רכבי הג'יפ בכל אזור השכונה. ככול הידוע התקשר היום קרוב משפחה של הצעיר והסגיר אותו לידי המשטרה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן