Skip to content

מלון עסקים חדש בחיפה: גרדן הוטל

מלון עסקי חדש נפתח בלב העסקים והיי-טק, ליד המשרדים של אינטל וגוגל. המלון ממוקם בכניסה הדרומית של העיר, בקרבת תחנת הרכבת, חוף הים, מרכזי שופינג ותרבות וצמוד למרכז הכנסים והקונגרסים. פעם היה אמור לפעול שם מלון הילטון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במרכז הקונגרסים שבכניסה הדרומית של חיפה, נפתח בימים אלה מלון Garden Hotel. המלון, בבעלות משפחת עדי, נפתח בהשקעה של 30 מיליון שקלים. משפחת עדי מנהלים את אולמות האירועים גן הקונגרסים חיפה.

הסוויטה בגרדן הוטל בחיפה בעיצוב כל-לבן. (צילום: באדיבות המלון)
הסוויטה בגרדן הוטל בחיפה בעיצוב כל-לבן. (צילום: אסף פינצ'וק)

רעיון הקמת המלון בצמידות לאולמות האירועים ומרכז הקונגרסים נולד מתוך צורך וביקוש לחדרים עבור אורחי אולמות האירועים ומרכז הקונגרסים, לאורחי מרכז העסקים מת"ם ולאצטדיון הכדורגל החדש. בהסטוריה הרחוקה של מרכז הקונגרסים, בתחילת דרכו של המרכז באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת, היה מתוכנן לקום בו מלון הילטון, תוכנית שמעולם לא יצאה אל הפועל.

מלון Garden Hotel מתוכנן לנוסע העסקי: עם אינטרנט אלחוטי חינמי, פינות עבודה מעוצבות וחדרי ישיבות עבור האורחים העסקיים. החללים הציבוריים בו גדולים יחסית למספר החדרים. הגודל מעניק תחושת מרחב, ומאפשר למלון להעמיד לרשות האורחים מתקנים ברמה של מלון גדול בהרבה.

במלון 29 חדרים, שלהם קו עיצובי רגוע וקלאסי, בניגוד לעיצוב הנועז והמודרני יותר של החללים הציבוריים. המיטות בכל החדרים גבוהות, עם מזרן אורטופדי ייחודי ומצעים איכותיים.

השטחים הציבוריים במלון גרדן הוטל גדולים יחסית למספר החדרים. (צילום: באדיבות המלון)
השטחים הציבוריים במלון גרדן הוטל גדולים יחסית למספר החדרים. (צילום: אסף פינצ'וק)

למרות שהמלון מוגדר כמלון עסקי, יש בו גם חדרים המתאימים לזוגות ולמשפחות, חדרים עם נוף או מרפסת וגינות פרטיות. גולת הכותרת של המלון הינה סוויטת ירח דבש הנקראת White Suite ומעוצבת כולה בלבן. מיטה עגולה, תאורה ייחודית ואמבטיה בסגנון רטרו במרכז החלל.

במלון גם ספא המציע מגוון טיפולים וכן סאונה יבשה ורטובה, אמבטיית שמנים, מקלחת זרמים וחדרי טיפולים זוגיים וליחידים.

מחיר חדר לאיש עסקים באמצע השבוע (בתפוסה ליחיד) נע בין 740-950 שקל ללילה על בסיס ארוחת בוקר. לילה בסוף שבוע לזוג: 1,200 שקל.

1 Comment

  1. חיים
    19 ביולי 2014 @ 14:40

    מלון נהדר. חדרים נקיים מרווחים ומאובזרים. הלובי נוח ומפנק. היחס אדיב. ממליץ בחום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן