Skip to content

נתניהו: "אין לאיש זכות להתעלם מהפעילות הרצחנית של איראן"

שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון: ישראל ניצבת מול "משטר מתוחכם, מסוכן וחסר מעצורים, אשר ממשיך לאמן, לממן ולחמש ארגוני טרור במזרח התיכון ומעבר לו, ומטרתו לערער את היציבות באזור ובעולם כולו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"איראן משקרת במצח נחושה ואנחנו נביא לכך ראיות מחר", כך אומר ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בפתח ישיבת הממשלה אמר נתניהו: "אמש הגיעה לישראל ספינת הנשק האיראנית. למבצע של תפיסת האונייה היו שתי מטרות: סיכול הגעת נשק קטלני לארגוני הטרור בעזה שהיה מסכן ישירות את אזרחי ישראל, ולחשוף את פרצופה האמיתי של איראן שעומדת מאחורי משלוח הנשק הזה. איראן מכחישה מכל וכל את מעורבותה, היא משקרת במצח נחושה. אנחנו נביא לכך ראיות מחר ובהמשך.

Klos C: "פרצופה האמיתי של איראן" (צילום: דובר צה"ל)
Klos C: "פרצופה האמיתי של איראן" (צילום: דובר צה"ל)

"אני אומר זאת לתשומת לבה של הגברת קתרין אשטון שמבקרת עכשיו בטהרן, ואני רוצה לשאול אותה האם היא שאלה את מארחיה האיראנים על משלוח הנשק לארגוני הטרור, ואם לא שאלה, מדוע לא שאלה", אמר נתניהו. "הרי אין לאף אחד את הזכות להתעלם מהפעילות האמיתית, הרצחנית, של המשטר בטהרן, ואני חושב שראוי שהקהילה הבינ"ל תיתן את דעתה למדיניות האמיתית של איראן, לא למדיניותה התעמולתית".

ואילו שר הביטחון משה (בוגי) יעלון אמר היום, בטקס האזכרה לחללי צה"ל שמקום קבורתם לא נודע, כי ישראל ניצבת מול "משטר מתוחכם, מסוכן וחסר מעצורים, אשר ממשיך לאמן, לממן ולחמש ארגוני טרור במזרח התיכון ומעבר לו, ומטרתו לערער את היציבות באזור ובעולם כולו".

יעלון הוסיף: "זהו מאבק מורכב אל מול אויב אכזר, חמקמק ורב פנים, והוא פושט צורה ולובש צורה חדשה במציאות בה הדבר הקבוע הוא השינוי. אי הנכונות להכיר בזכותנו להתקיים כאן באיזשהו גבול, והעובדה שסביבנו, מדרום ומצפון, נאגרים עשרות אלפי טילים, רקטות ואמצעי לחימה שונים המוחזקים בידי ארגוני טרור נוטפי שנאה דוגמת חיזבאללה, חמאס, הג'יהאד האסלאמי והג'יהאד העולמי – כל אלו ועוד מציבים בפנינו משימות לא פשוטות שנוכל להן.

יעלון: "מאבק מורכב אל מול אויב אכזר" (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
יעלון: "מאבק מורכב אל מול אויב אכזר" (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

"גם עתה נכונים מיטב בנינו ובנותינו להתמודד עם האיומים מצפון מדרום, מקרוב ומרחוק", אמר שר הביטחון. "נמשיך לרדוף אחר השלום, אך נגדע את ידם של אלו המבקשים את נפשנו. נתמודד באומץ ובמסירות עם כל אתגר הניצב בפנינו, ונצליח במשימותינו אם נפגין נחישות, אחדות ועמידה איתנה. לדאבון הלב אנו נאלצים לשלם את המחיר הכבד מכל. מחיר אשר בא לידי ביטוי גם כאן, במקום הזה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן