Skip to content

האבנים המתגלגלות יתגלגלו ב-4 ביוני בפארק הירקון

עכשיו זה רשמי: הרולינג סטונס יופיעו לראשונה בישראל במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלהם. האירוע ההיסטורי (וההיסטרי) יתרחש במוצאי חג השבועות בפארק הירקון בתל-אביב. כל הפרטים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחרי תקופה ארוכה של לחשושים, שמועות וידיעות סודיות, הוכרז הבוקר באופן רשמי על ידי המפיק שוקי וויס, שלהקת האבנים המתגלגלות תגיע לראשונה לישראל, במסגרת סיבוב הופעות עולמי, ותקיים מופע בתאריך 4 ביוני, מוצאי חג השבועות, בפארק הירקון בתל אביב. סימני שאלה רבים הועלו לגבי סיבוב הופעות של הלהקה בעקבות מותה הטראגי של מעצבת האופנה לורן סקוט, חברתו של מיק ג'אגר, מנהיג הלהקה.

סקס סמים ורוקנ'רול. הסטונס. צילום יח"צ - מארק סלינגר

52 שנים האבנים המתגלגלות עושים לנו את זה (אם לא נחשיב את השנתיים שקדמו למופע הראשון) רוקנ'רול בריטי השואב את יסודותיו מהריתמנ'בלוז. סקס סמים ורוקנ'רול הם השילוש הקדוש בדרך חייהם. הלהקה, שהצליחה מעבר לתהילת העולם שקטפו חברי הביטלס, עומדת עם מדף הכולל מעל 60 אלבומים, הקלטות אולפן, הופעות חיות ואוספים, שערוריות ו-75 להיטים שכבשו את מצעדי ההשמעות וחלק נכבד מהם הפכו לקלאסיקות – פס קול ילדותנו.

שוקי וייס: "זו הפעם הראשונה ב- 35 שנותיי במקצוע שאין לי מילים כדי לתאר את גודלו של אירוע כזה בישראל. זו בפירוש היסטוריה. זכות גדולה להביא את הרולינג סטונס לישראל, זכות למדינה, לאזרחים ובעיקר למעריצי הלהקה שחיכו לרגע הזה".

בסיבוב ההופעות 14 ON FIRE של הרולינג סטונס חוזרים מיק ג'אגר, קית' ריצ'ארדס, צ'רלי וואטס ורוני ווד לדרכים אחרי סדרת הופעות ענק באנגליה וארה"ב בשנה שעברה, ומביאים את המוזיקה האייקונית שלהם ואת מופעי הבמה פורצי הדרך לקהלים מסביב לעולם וביניהם הופעה אחת היסטורית בתל אביב. הלהקה תפנק דורות של מעריצים במופע עמוס בשלל קלאסיקות דוגמת:Gimme Shelter’, ‘Paint It Black’, ‘Jumping Jack Flash’, ‘Tumbling Dice’, ‘It’s Only Rock ‘N’ Roll’, ובמספר פנינים בלתי צפויות נוספות.

ב-12 חודשים האחרונים הרולינג סטונס שילהבו מעריצים עם דוקומנטרי חדש, "Crossfire Hurricane", אוסף הלהיטים הגדולים "GRRR!", הופעת ענק בפסטיבל המוזיקה הגדול באנגליה – גלוסטנברי, ושתי הופעות סולד אאוט היסטוריות בהייד פארק בלונדון מול 120 אלף איש. ההופעות תועדו בסרט ההופעה החדש "Sweet Summer Sun – Hyde Park Live".

מחירי כרטיסים: 

המכירה לקהל הרחב תפתח ביום ראשון, 30 במרץ, בשעה 9:00 בבוקר. כרטיסי דשא: 695 – 595 שקל, גולדן רינג: 1,690 – 1,790 שקל, וי-איי-פי: 2,750 – 2,850 שקל. לרכישת כרטיסים: www.eventim.co.il | *9066

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן